10.

587 43 4
                                    

Събудих се на една поляна цялата в красиви цветя. В далечината видях тъмна сянка на човек която бавно идваше към мен. Когато вече беше достатъчно близо видях че това бе Jimin . Косата му бе рошава , очите червени и подути защото явно бе плакал. В очите му се четеше страх и безпокойствие . Той ме прегърна и усетих колко студено бе тялото му. Исках никога да не спре да ме прегръща но уви това хубаво чувство бе премахнато от алармата на телефона ми която ми напомни че трябва да ставам. Извърших си сутришните процедури,преоблякох се , закусих и зачаках на прозореца да гледам кога ще дойде Jimin . Все още бях замислена за този странен сън. Когато видях Jimin пред нас веднага си грабнах раницата и излязох.
Jimin:Добро утро
Аз:Добро утро и на теб
Аз: Замислих се за едно нещо но устави. Исках да те питам какво каза на Томас когато бяхме у вас ако не е тайна.
Jimin:Имай малко търпение скоро ще разбереш.
:Добре
Когато бяхме пред училището видях Кати и веднага тръгнахме към нея . Влязохме, седнахме си на чиновете и зачакахме да дойде госпожата. Първи час имахме математика и тъй като не разбирам много си казах че ще слушам в часа ( Вие повярвахте ли ми защото аз не 😂). Извадих си тетрадката и започнах да рисувам човешки образ по късно разбрах че съм нарисувала Jimin .
Денят си мина в скуката ми и конското на госпожите.
Трябваше да се прибирам затова си взех нещата и се запътих към спирката. Качих се , седнах на свободно място , извадих си слушалките и си слушах музика. Видях спирката на която трябва да слизам затова си махнах слушалките и слязох.
Вече си бях у дома  седнала на дивана гледайки някакви сапунки. Изведнъж телефона ми светна защото някой ми беше писал
Jimin:Хей Лиса искаш ли да излезем в парка
Аз:Ам добре само кажи кога и съм там
Jimin:Искаш ли след половин час 
Аз: Съгласна. Чао
Jimin:Чао
Нямаше какво да правя затова тръгнах веднага към парка. Той беше близо затова не ми отне време за да стигна до там. Седнах на първата пейка която видях и зачаках Jimin да дойдe . Изведнъж видях една топка идваща към мен и забелязах че едно момченце тичаше към нея. Аз я взех и му я подадох
Аз:Заповядай
Момченцето : Благодаря какичко
Аз:Как се казваш?
Момченцето: Алек
Аз: Добре Алек тичай при мама
Момченцето:Чао
Аз: Чао
Jimin: Май много харесваш децата
Аз: Изплаши ме и да много ги обичам.
Jimin:Колко искаш да имаш?
Аз: Поне трички
Jimin :Добре щом толкова искаш да имаме
Аз: Какво каза
Jimin: Добре щом толкова искаш да имаш
Смях, смях и смях така минаха три часа докато не реших че вече трябва да си тръгвам.  Jimim  предложи да ме изпрати и точно защото не ми се прибираше сама приех.
Тъкмо щях да си отворя входната врата когато усетих нещо на ръката ми. Jimin  ме дръпна към себе си и ме целуна. Усетих меките му устни върху мойте. Целувката бе нежна но  изпълнена и с любов . Разделихме се поради недостиг на кислород но все още носовете ни се допираха.
Jimin :  Лека нощ
Аз:Лека
Докато се усетия той вече си беше тръгнал а аз останала без мозък си стоях пред врата докато студения вятър не ме потсети че трябва да се прибирам. Когато си влязох веднага утидох до кухнята за да си направя нещо за вечеря. Наядох се, взех си душ и се настаних в удобното ми легълце и веднага заспах .

Това е новата глава. Съжалявам за грешките минадявам се да ви хареса 💜💜💜💜💜.

Love for two (Завършена)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum