^3^

165 10 5
                                    

Yoongi ;
annem uyuduktan sonra salona doğru geçtim , telefonuma gelen mesajları umursamadan oturmaya devam ettim ama gözüme mutfak masasındaki bir defter takıldı. Defteri elime aldım , ee bunda şarkı sözleri yazıyor , defteri biraz daha karıştırdım sayfalardan bir tanesinde isim yazıyordu *soyeon*

ah demekki bu defter o kızın yarın ilk işim bu defteri ona vermek , ama verene kadar sözleri okuya bilirim.

soyeon ;
sabah telefonumun sesi ile falan uyandmadım kapının alacaklı gibi çalması ile uyandım, hangi salaktı o koltuktan kalkıp kapıya ilerledim ' eğer sensen Woo jin seni geberticem' kapıyı açmamla karşımda yoongi belirdi
' ah şey kusura bakma ben seni başka biri sandım'

"sorun değil , dün defterini bizde unutmuşsun onu getirdim evinin adresini annem söyledi"
defteri elinden hızlı bir şekilde aldım

' teşekkür ederim istersen içeri gel'

" baban bu fikire kıza bilir"

' babam ve annem burda değil ben onlardan ayrı yaşıyorum'

" tamam o zaman bana uyar"
içeri geçip hiç yabancı değilmiş gibi koltuğa oturdu

"soyeon aç mısın "

' aslında evet yeni kalktım kahvaltı etmedim'

''hadi seninle bugün kahvaltıya gidelim hem annem hakkında konuşuruz''

' pekala önce hazırlanmam gerek'

odama çıktım yoongi ile kahvaltıya gidicez umarım rezil olacak bir hareket falan yapmam, dolabımın karşısına geçip kendime uygun kıyafetler buldum

saç ve makyajımı yapıp aşağı indim, yoongi beni gördüğüne baştan aşağı süzdü ''güzel olmuşsun'' yanaklarım hafif kızarmıştı ' teşekkur ederim , hadi çıkalım'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

saç ve makyajımı yapıp aşağı indim, yoongi beni gördüğüne baştan aşağı süzdü ''güzel olmuşsun'' yanaklarım hafif kızarmıştı ' teşekkur ederim , hadi çıkalım'.
################################

'tamam hadi şimdi birbirimize kendi hayatımı anlatalım böylece daha iyi tanışmış oluruz'
yoonginin dediği şey ile masaya biraz daha yaklaştım kahvaltımızı yapmıştık bu arada hayvan gibi yedik.

"tamam ilk sen başla" yoongi hikayesini anlatmaya başladı
" adım yoongi annem babam ve abim ile yaşıyordum babamın işleri iyiydi annem ise ev hanımıydı, ama herşey iyi gitmedi babamın çok fazla borçları oldu hepsini ödeyemedi en sonunda da hapisi boyladı, bu olanlardan sonra ise borçları ödemek anneme kaldı, malesef o kadar paramız yoktu abim sabah kafede akşam barda çalışıyordu , bende yan komşumuzun bahçe işleri ile uğraşıyordum , borçları az çok kapatmıştık, sonra abim biraz daha büyüdü ve ayrılmak istedi kendine ev tuttu bizden uzakta yaşıyor nerde olduğunu bilmiyorum bende annemle yaşıyorum. Hadi şimdi sıra sende''

derin bir nefes aldıktan sonra kendi hayatımı anlattım ;

'adım soyeon ailem : annem, babam ve benden oluşuyo, annem hemşire babam ise doktor aynı hastanede çalışıyolar her zaman çok fazla yoğun oldular ama asla onları suçlamadım çünkü bu onların kararı iyi bir meslekte çalışmak istiyolar ee doğal olarak benimde doktar olmamı istiyolar ama ben idol olmak istiyorum, şuan annem ve babamdan ayrı yaşıyorum onlarla sürekli olmasada arada görüntülü konuşuyorum yada mesajlaşıyoruz'

"soyeon bişey sorucam, idol olmayı ne kadar çok istiyorsun"
sorduğu soru garibimede gitsede yinede cevapladım '  herşeyden çok ama asla olamam çünkü güzel değilim ,rapim güzel değil, şarkı sözlerim ise saçma ve en önemlisi dansta iyi değilim' 

yoongi masadaki elimi tuttu ve

" bence rapin güzel , şarkı sözlerinde çok iyi ve en önemlisi çok güzelsin"

dediği şeyler gerçekmiydi yoksa benmi hayal görüyorum.
Birden elimi tutup beni kaldırdı

"hadi benimle gel"
'yoongi nereye gidicez'
"yeteneklerini görmeye"

İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin