ლისა:-არა არა და არა! ამბობს გოგო რომელიც დივანზე ზის და გამწარებული ჩაშტერებია ტელეფონში..
-და ახლა რაღა მოხდა?
ლისა:-გოგო აგვიყვანეს! ყვირის შემდეგ ხტება და მე მეხუტება..
-მოიცა რა?
ლისა:-ჯენი ოთხივე აგვიყვანეს სტუდიაში ანუ მოდელები ვართ! მოულოდნელად მუსიკას რთავს და ცეკვას იწყებს...არაფერი ეშველება!
მოლედ მე ჯენი ვარ 20 წლის,არც თუ ისეთი საინტერესო ცხოვრება მაქვს თუ არ ჩავთვლით ჩემ სამ გადარეულ დაქალს...ისინი რომ არაა არვიცი ჩემ არსებობას ცხოვრება თუ ერქმეოდა...ლისას უკვე ყავს შეყვარებული ჯანქუქი რომელიც ასევე მოდელია..რის გამოც მალე ჩვენც დავიწყებთ მუშაობას...ასევე ჯისუსაც ყავს ნამჯუნი კარგი ტიპია..მე და როზე კი ასე დავრჩით..მომავალში როზეც გაიჩენს მაგრამ მე ზუსტად ვიცი რომ არავინ არ მჭირდება..მათ გარდა...ბევრ ბიჭთან არმაქვს კონტაქტი პირველი კლასიდან ყველას ვცემდი უბრალოდ თმის მოქაჩვის გამო რის შემდგაც სულ ასე ვარ!
როზე:-მოვედით...ჯისუ ძლივს გამოვიყავნე სათამაშოების მაღაზიიდან! ბუზღუნუთ შემოდის სახლში და პარკებს იქვე ყრის!
ჯისუ:-მე მხოლოდ პიკაჩუ მინდოდა პასტა!
როზე:-მასე ნუ მეძახი!
ლისა:-მე ავალ და ხვალისთვის ტანსაცმელს ავარჩევ!
ოთხიევს მშობლები წარჩინებული ბიზნესმენები არიან რის გამოც ჩვენ ცალკე სახლი ვიყიდეთ!
ჯისუს ერთი ძმა ყავს იუნგი..დანარჩენი კი დედისერთა ვართ!
-შეიძლება?ვაკაკუნებ ლისას ოთახში.
ლისა:-შემოდი ჯენდუკი!
-აჰჰჰჰ იცი ყველაფერი მეზარება!
ლისა:-რატომ უყურებ ცხოვრებას შავ-თეთრად?
-ალბათ იმოტომ რომ ასეა!
ლისა:-კარგი რა ჯენ ვიცი რომ შეგილძია მხიარული იყო...
-ვეცდები!
ლისა:-აუ მგონი მე ჩვენებაც მაქვს!
-მართლა?მაგარია ვის არ მოეწონება შენნაირი ტანი...
ლისა:-გავწითლდი!
ინსტაზე შევედი და ვიღაცას გამოუწერივარ ...კიმ თეჰიონი?ეს ის არარის ლისამ როგორ მითხრა ჯანქუქის საუკეთესოა მეგობარი..აჰჰჰ რავქნა? კარგი ჯანდაბას! მეც დავაფოლოვე მაგრამ ხუთ წუთში მომწერა..
_kim taehyung_v
-ჰაი ჯენი!😊
-ჰაი!
-როგორხარ?
-კარგად!
-მეც!
-კაი წავედი!
-მოიცააა ჯენი...ხვალ მოდიხარ?
-კიი კაი კარგად!
-ტკბილი ძილი❤️
Seen
ღმერთო რა მოსაბეზრებელი ტიპი ჩანს...ტელეფონი იქვე დავდე და ჩემი ჩისბურგერის ჭამა გავაგრძელე!
ლისა:-ჯენნნნ!
-ჯენი და ჯანდაბა შენ...რაგინდა?
ლისა:-ჩაიცვი..ყველა გელოდებით!
-რატომ?
ლისა:-დაგავიწყდა დღეს ჯანქუქის დის იუნას დაბადებისდღეა!
-მე ვერ წამოვალ შეუძლოდ ვარ!
ლისა:-რავიცი კარგად ცოხნი...დროზე დაგინებულია!იცინის და ოთახიდან გადის...რა იდიოტია ეს გოგო ხვალ პასუხს ვაგებინებ...
შავი ტყავის მოკლე კაბა ჩავიცვი და ფეხზე მაღალქუსლიანები...ეს ხომ ჩემი სტილია...ყოველთვის იდეალურად უნდა გამოვიყურებოდე!
როსე:-ოუუუუ ჯენი რა ჰოთი ხარ!
ჯისო:-კარგი წამოეთრიეთ!
====
ტაე:-ჯენ?
ოუ ისევ ის...ნამდვილად არ მაქვს მისი თავი....____
შემდეგი 5 ვოუთზე!❤️დააკომენტარეთ!
YOU ARE READING
•only you•
Romanceიმასთან კი არ უნდა იცხოვრო ვისთანაც შეგიძლია...იმასთან ვის გამოც ვერ შეძლებ💚