{My new Home}

86 3 1
                                    

POV Xenia:

Een zucht verlaat mijn mond als ik de laatste doos naar boven in mijn kamer heb gezet.

Ik hoor een zacht geklop op mijn deur "Uuhg, Kom binnen!" Roep ik.

Dan zie ik mijn broer in de deur opening staan "Uh hey Xenia... Ik ga vanavond de stad bekijken en de route voor school even checken wil je mee?"

"Neahh, liever niet ik wil dit allemaal op z'n plek hebben voor dat de nieuwe schoolweek begint..."

"Ik denk dat je wel mee moet New York is echt een hele grote stad."

"Ja dat is waar.... Oke ik ga wel mee..."

"Oke tot straks."

Als Carter de kamer uit is pak ik mijn mobiel en bel mijn beste vriendin van toen ik nog in Los Angeles woonde.

"Heeeeeey Keely!!!"

"Haaaaaay Xenia!!! Oh my gosh ik mis je zoooo!!"

"Ja me to!! Maar we zien elkaar echt heel snel weer hoor!"

"Ja duh, maar hoe ziet je kamer en je huis en alles eruit? New York is echt awesome!!"

"Ja ik heb nog niet zo veel van de stad gezien maar ik ga vandaag met Carter de stad bekijken enzo. Mijn kamer is echt awesome! Als je binnen komt heb je aan je linker kan een bank die tegen de muur aan zit en tussen de deur en de bank heb je een soort boom achtige lamp, en naast de bruin/rode bank een paarse zitzak en dat heb je tegen de muur aan de linkerkant mijn bureau en een foto van ons twee hangen, en naast mijn bureau staat de boekenkast. Als je weer in de deur opening gaat staan heb je recht voor je mijn twee-persoons bed met, als je op het bed zit, aan de rechter kant weer zo'n boom lamp en daar rechts van je mijn make-up tafel, en aan de linkerkant van het bed heb je het nachtkastje en nog een boeken kast en een lekkere zit stoel. Als ja weer in de deur opening gaat staan heb je aan je rechter kan een T-V en daar rechts van heb je een muur en daar echter bevind zich mijn inloop kast. En de muur aan de kant van mijn bureau en inloop kast is licht groen."

"Woow, ik ben er helemaal sprakeloos van ik... Wow dat is echt zo cool like oh my gosh!"

"Haha dankjewel!!"

"Maar ik bel je morgen hé, ik wil tot in de details weten hoe je eerste school-dag was! Want ik moet nu eten het is al half acht. Love you Welterusten al-vast"

"Jij ook eet smakelijk en doe de groetjes aan je ouders en zusje!"

"Doe ik!"

Dan hang ik op, ik mis Keely zo...

Zij was me beste vriendin in Los Angeles ik deed zowat alles met haar en we zijn nooit jaloers op elkaar geweest we steunen elkaar door dik en dun...

"Xenia"

Het is mijn vader wat moet die man hier hij is er nooit, uuuhg...

"Wat is er?" Zeg ik zo bot mogelijk, wat of niet gelukt is of hij negeert het...

"Ik wil even zeggen dat ik morgen laat thuis ben rond half elf dus wacht maar niet op me en ga maar vroeg slapen..."

"Dat weet ik, het is niet de eerste keer..."

"Pardon?! Ik werk me rot voor jullie!!"

"Nou weet je je kunt ook iets minder werken je bent er nooi voor me de enige die er voor ons is is Mama! Het lijkt wel als of je helemaal niet om ons geeft!"

"Zo praat je niet tegen je vader!! Ik wil het beste voor jou en Carter en daar hoort

werken ook bij!! Ik ben ten slotte je vader!"

"Nou het lijkt er anders niet op ik zie je nooit!! En als ik geluk heb zie ik je in he weekend maar dat geval is ook zeer zeldzaam!!"

"Jij moet echt aan je gedrag gaan werken Xenia Joyce Marlyn Anderson!!"

En met een klap doet hij de deur dicht.

"Ashole..." Zeg ik tegen mezelf.

POV Carter:

Ik hoorde net de ruzie tussen mijn zusje en mijn vader, als ik heel eerlijk ben heeft Xenia wel gelijk...

Ik hoor mijn Iphone af gaan en neem gelijk op.

"Hallo?"

"Yooooooo bro!! Hoe ist het daar in New York City?!?!"

"Yoo Jason, het is echt geweldig!! Ik ga vanavond met me zusje door de stad heen rijden"

"Ga je lekker feeste met je zusje?! Haha"

"Ja precies!! Altijd man!"

"Morgen is je eerste universiteid dag he"

"Ja moet weer eens vroeg opstaan dan..."

"Ja man uuhhg waarom nam je niet een jaar vrij zoals ik heb gedaan?!"

"Weet niet ik wil ver komen jij wilt alleen maar feesten! Haha"

"Ja lag maar, maar als je naar Los Angeles komt he je gaat huilen of je bij mij mag blijven!!"

"No way!!"

"Dat, mijn beste carter, zullen we nog wel een zien!"

"Jaja jij gaat smelen of je in New York mag blijven als je hier naartoe komt he!"

"Ja sure, weet je het zeker!"

"Ja, mijn beste Jason, dat weet ik zeker!"

"We zullen zien we zullen zien, ik ga eten laters man"

"Laters!"

Als ik op hang zie ik dat het al negen uur is.

Ik loop naar Xenia's kamer en klop op haar deur.

"Kom binnen!" Hoor ik haar zeggen.

"Hey als je nog naar buiten wilt moeten we nu gaan het is al negen uur..."

"Ja, ik denk dat een rondje door Central-Park ga maken."

"Ja ik blijf hier ik hoef morgen niet naar school dus ik ben chill."

Xenia staat op en loopt langs me heen naar beneden.

"MAMA IK BEN IN CENTRAL-PARK!"

"OKE IS GOED LIEFIE!!"

POV Xenia:

Ik loop door Central-Park, parken geven mij altijd een fijn gevoel...

Zo rust gevend, ik kan er altijd goed na denken.

Morgen zal mijn eerste schooldag zijn ik ben echt heel erg benieuwed naar hoe het zal worden.

Ik hoop dat ik eerst vriendinnen krijg inplaats van aartsvijanden, ik moet er op vertrouwen dat het goed komt ik bedoel in het ergste geval heb geen vrienden maar so wat? De wereld vergaat niet....

En ik denk dat ik wel oke genoeg ben om minstens één vriendin te krijgen...

My everything is you...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu