37.Bölüm

1.1K 68 13
                                    

Eylemden:

son konuşmamızın üzerinden koskoca 3 gün geçmişti.
Tabi fethi beyimiz bu sürede ne eve gelmişti ne de arayıp sormuştu.
Korumalara sorduğumda fethiyle konuştuklarını ve iyi olduğunu belirttiğini söylüyorlardı.neyim ben burda korkuluk filan mı.fethi gelsin göstericem ben o na gününü.
3 gün bana 3 asır gibi gelmişti.
meraktan ikinciyi doğurucam resmen
Saat yine gece yarısı olmuştu.bu gecede gelmiyeceğini anlayıp odaya çıktım.yatağa uzanıp gözlerimi kapadım ama uyuyamıyorum.çok uykum olmasına rağmen gözlerim kapanmıyor.uyusam fethiyi benden alıcaklarmış gibi geliyor.biraz daha yatakta durduktan sonra tekrar aşagıya indim.onsuz bu ev,bu şehir,
hatta bu dünya boş geliyor bana.3 gündür can'da benimle birlikte perişan oldu.sürekli huysuzlanıp duruyordu.ah fethi ah nerdesin.insan bi arar haber verir ama insan diyorum.fethi de insan olmadığı için haber vermemesi gayet normal.

Fethiden:Eylemsiz geçirdiğim 3.günüm ne kadar zorlanıyorum bilemezsiniz.evden çıkmadan önce biraz tartışmıştık ve sanırım eylem bana küsmüştü bi de bu olay üstüne eklenince 3 ay trip atar.ama olsun ondan gelecek herşeye razıyım ben.
3 gündür yerimden kalkamıyorum.
Evden çıktıktan sonra baskına uğradık ve vuruldum.fazla bi şeyim yok ama eylem telaşlanmasın diye gidemiyorum yanlarına.yarın gidebilirdim ayağa kalkabiliyorum.
Dikişler biraz zorluyo fakat biraz daha eve gitmezsem eylemin hasretinden ölücem burda.

Sabah fethiden:

Sabah olmuştu.eyleme kavuşmama sadece sayılı saatler kaldı.hemen üstümü giyinip arabaya atladım.şoförün arabayı çalıştırmasıyla içimdeki korku artıyor.yaklaşık 1 saat sonra araba durdu.inip eve doğru yürümeye çalıştım.dikişler çok zorluyordu.
Eylemin yanında belli etmem inşallah
Eve girip salona baktım görünürde kimse yoktu.bende yatak odamıza çıktım.içimdeki korkuyla karışık heycanla kapıyı yavaşca açtım.daha odaya girmeden eylemimin kokusu doldu burnuma.bu koku neden hiç bi kadında yoktu neden sadece eylem bu kadar eşsiz kokuyordu.arkası kapıya dönük benim tarafımda uyuyordu.yavaşca kapıyı kapatıp yanına doğru adımladım.usulca yanına uzandım .dünyanın en güzel hissi bu olmalı.sevdiğin kadının yanında onun kokusunun verdiği huzurla uyumak,tarif edilemez güzellikte.

Eylemden:Kapı açıldı ama uyumadığım için yavaşta açılsa odaya birinin girdiğini anlamış oldum.biri dediğimde fethi.o daha içeriye girmeden sert kokusu doldu odaya.
Kaç gündür bu kokunun hasretiyle yaşıyorum ben.uyanık olduğumu anlamasın diye ses etmedim.ne yapıcağını merak ediyodum.usulca yatağa girdi ve ellerini belime sardı.
O kadar özlemiştim ki onun kollarında uyumayı.yüzünü, sesini,herşeyini.3 gün kimine az gelebilir ama bana onsuz 3 gün bi ömür gibi geldi.tabii bunun hesabını sorucaktım o'na.yerimden kıpırdanmadan konuşmaya başladım

Eylem:Nerdeydin?

Fethi:s-sen uyumuyormuydun?

Eylem:Soruma cevap bekliyorum.

Fethi:İşlerim vardı güzelim.

Eylem:Hee öyleyse sıkıntı yok ya. boşuna merak etmişim demek.

(Yataktan kalkarak)

Dalgamı geçiyosun sen benimle.kaç gündür ne bi haber verdin.ne eve geldin.meraktan öldüm ben.nerdeydin he hangi sürtüğün yatağındaydın yine.

Fethi:Eylemm düzgün konuş.
Anlıyorum merak ettin ama yavaş yavaş sinirleniyorum bak.

Eylem:Sen her seferinde böyle yapıyosun fethi.sinirleniyorum diyerek benim susmamı sağlıyorsun.
Haklı olan benim ama sinirlenen sensin.valla şuan şu sinirle öldürmek istiyorum seni.

Fethi:Kıyamazsın ki sen kocana.

Eylem:Sen öyle san.hem yumuşatmaya çalışma beni.

Fethi:Gelsene yanıma,özlemedin mi beni?

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin