#32 Plan Olki.

1.5K 47 19
                                    

Kilka dni później:
Wylądowaliśmy już w Warszawie. Nie mogę uwierzyć, jak te wakacje nam szybko minęły.

*Igor*
                               SMS:
Igor: Hej. Chciałaś się spotkać, prawda? Jestem już w domu.

Ola: Hej, Igor. Spotkajmy się dzisiaj o 15:00 w restauracji „Tops".

Igor: Jasne.

Ola: Do zobaczenia

Nie powinienem spotykać się z Aleksandrą, ale jestem bardzo ciekawy co ma mi do powiedzenia.

-Igi, Nati i Adrian zapraszają nas na wieczór, może wpadniemy?-zapytała dziewczyna przerywając moje myśli.

-Jasne, ale około 15 muszę iść coś załatwić.

-Rozumiem, a co, jeśli mogę spytać?-zapytała siadając obok mnie.

-Kumpel prosi mnie o spotkanie, muszę mu w czymś pomóc-skłamałem.

Czuje się cholernie źle, że okłamuję Sylwię, ale nie chcę mówić jej, że idę spotkać się z Olką.

-Dobrze-uśmiechnęła się.

*Aleksandra*
-Nasz plan dzisiaj wypiali-uśmiechnęłam się do Daniela, który szykował aparat.

-Ja też. Fajnie, że mogę Ci pomóc Olka-powiedział.

Mam pewny plan, wiem, że nie jest on fair w stosunku do Igora, ale tylko to mi pomoże by do niego wrócić. Nie znoszę tej całej Sylwii...
Daniel jest tylko moim kolegą, który pomaga mi w zrealizowaniu mojego planu.
Dzisiaj kiedy spotkam się z Igorem pocałuje go, a Daniel zrobi nam zdjęcia z ukrycia. Wyślę jej zdjęcia, jak się całujemy i pomyśli, że Igor zdradza ją ze mną. Mam nadzieję, że w końcu ta idiotka zostawi go w spokoju.

***
*Igor*
-Hej-odezwałem się pierwszy.

-Cześć-uśmiechnęła się.

-Mam mało czasu, o czym chciałaś porozmawiać?-zapytałem siadając na przeciwko dziewczyny.

-Przejdziemy się gdzieś, nie czuję się tutaj komfortowo?

-Właściwie, to czemu nie-odpowiedziałem.

Udaliśmy się do parku.

-Chciałam Ci powiedzieć, że Cię jeszcze kocham-oznajmiła. Od razu zrobiłem bardzo zdziwioną minę.

Blondynka delikatnie się przysunęła i pocałowała moje usta. Od razu się odsunąłem.

-Wiesz dobrze, że bardzo kocham Sylwię!-warknąłem w jej stronę.

Wkurwiło mnie jej zachowanie.

-Ale całować się chciałeś-zachichotała bezczelnie.

-Że co kurwa?-warknąłem-Przecież to ty mnie pocałowałaś. Ja się odsunąłem.

-Sylwia dowie się o wszystkim-zagroziła.

-Kurwa mać, Olka, przecież sama wiesz co kilka sekund temu zrobiłaś...-uniosłem się.

-Oj tam, jesteś głupi, Igorku-złapała moje ramię-Za niedługo za mną zatęsknisz-posłała buziaka w powietrzu i poszła.

Gdyby nie to, że jest dziewczyną, od razu bym jej wpierdolił, naprawdę...

Mam nadzieję, że nie mówiła serio z tym, że Sylwia się o tym dowie, nie chce jej stracić! Przecież nie zrobiłem nic złego do jasnej cholery.

A music video that connects people~ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz