Bölüm Şarkısı: Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça
———Mekanın dolmasını beklerken masada oturmuş, sohbet ediyorduk. Daha doğrusu ben hariç herkes sohbet ediyordu, ben de Orkun'dan gözlerini ayırmayan Buse'ye ters bakışlar atıyordum.
"Biraz daha sana bakarsa gözlerini gitar telleriyle oyacağım." dedim Orkun'a.
"Umarım bu düşünceleri sadece onun için aklından geçiriyorsundur." dedi korkuyla.
"Arada bir Ahmet için de düşünüyorum ama onunki hemen geçiyor. Bu kalıcı." dedim hala Buse'ye bakarak.
"Gel dışarı çıkalım, hava alırız biraz." dediğinde hızla kabul ettim.
Ayağa kalktığımızda herkes bize dönmüştü.
"Biz arka taraftayız. Başlarken çağırırsınız." dedi Orkun.
Arka tarafa geçtiğimizde kenardaki korkuluğun üzerine oturdum.
"Yıllarca uyumaya ihtiyacım var." diye mırıldandım. "Ancak kendime gelirim."
"Durup durup başımıza dert buluyoruz." deyip önümde eğildi ve ellerimi ellerinin içine aldı.
"Tam her şey çözüldü, seninle tamamen mutlu olacağım derken yine bir şey çıkıyor." diye homurdandım.
"Ne yani, şimdi mutlu değil misin?" dedi alayla. Gülerek ellerimi yanaklarına yerleştirdim.
"Mutluyum. Mutluyum ama..." deyip suratımı astım. "Eski sevgilinle her alanda beraberken ne kadar oluyorsa." dediğimde gülerek kollarını belime doladı.
"Ben onun varlığını umursamıyorum bile, o benim umrumda değil. Umurumda olan sadece sensin."
"Öyle ama yine de huzursuz oluyorum işte. Gözlerini senden çekmiyor resmen." dedim ve gözlerimi devirdim.
"Aman benim gözüm sadece sende." dediğinde güldüm.
"Giderek kıro olmaya başlıyorsun. Korkuyorum."
"Güzel muhabbetinizi bölmek istemezdim aşk böcükleri, ama..." diyen sesle Orkun'un arkasına baktım. "Başlıyoruz." dedi Kerem.
"Tamam, geliyoruz."
Orkun ayağa kalktığında ben de kalktım.
İçeri girdiğimizde Deniz'i görmemizle Orkun'un elimi tutması bir olmuştu. Gülerek gözlerimi devirip sahneye çıktım.
"Kıskançlığın gün geçtikçe artıyor. Nereye kadar gidecek bakalım?" dedim mikrofonumu ayarlarken.
"Kıskançlık değil." deyip bana döndü. "Sevgi." dediğinde bir şey demeyip önüme döndüm.
Utandıııııı
"Başlıyorum." diyen Yiğit'e elimle onayı verdim ve bagetlerini üç kere birbirine vurdu. İçerisi sakin olduğundan ve bu hareketi mikrofonun önünde yaptığından müşteriler başladığımızı anlayıp dikkatlerini bize vermişti.
Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça
Dünya döner bir gün daha
Yeryüzünde aşk durdukça
Gece erken inse bile korkma
O hep seninle kaldıkçaOrkun şarkıyı söylerken ben de onu izliyordum.
Kısa sürede olanlar, bütün yaşadıklarımız hızla gözümün önünden geçiyordu ve beni hem mutlu ediyordu hem de üzüyordu.
Biliyorsun gitmem gerek
Yollar bitmez düşünerek
İster sonuç de istersen sebep
Bu düğümü çözmem gerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...