Ben başarılarıma başarı katmayı seven hırslı bir kızdım.Küçüklüğümden beri ben her zaman hırslı başarılı ve güçlüydüm. Üzüldüğümü göstermem her zaman güçlü kalmaya çalışırım. Benim okçuluğa başlamadan önceki zamanımda okul birinciliklerim mi deyim robotik kodlama derecelerim mi diyim çok fazla derecem vardı.Şimdi bunu okuyunca beni burnu kalkık biri zannetmeyin ama o zamanlar öyleydim ama çok iyi bir şekilde akıllandım. Artık başlayalım okçuluğa başlama hikayeme. Ben yaz tatilinde tek işim robotik kodlama kursuna gidip. 3 gün gidip 4 gün yatıyordum. Benim okçuluk hocamla babam yakın arkadaşlardı ama biz onun geleneksel okçulukla uğraştığını bilmiyorduk bir babamla konuşurken konu açılmış ve geleneksel okçulukla uğraştığını ve Türkiyede derecesi olduğunu öğrenmiş. Ve bizim gidebilmemiz için hocamızdan izin almış . Biz diyorum ama siz şimdi diyorsunuz diğeri kim?Ablam ve ben. Babam bize sorduğunda ben evet dedim.Ve okçuluğu kolay bir spor zanettim ve bide geleneksel okçuluğu, düşünün neler yaşadığımı.Ben robotik kodlama kursundan sonra okçuluğa gidiyordum fakat ilk başlarda okçulukta hiç hırslı değildim ve başlama yayıyla atış atamıyordum,ve atamadıkçada saçma sapan bir şekilde gülüyordum. Ablam benden daha iyi atış yapıyordu ve okçuluk hocam doğuştan yetenekli olduğunu söyledi. Ben bir hırs yaptım bir hırs yaptım. Artık mükemmel atış yapıyordum. Okullar başlayınca geleneksel okçuluğu bıraktım. Ama benim okçuluk hayatım bitmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
küçük kız kemankeşin hikayesi
Short Storybüyük geleneksel kız okçunun hikayesi anıları yaşadığı şeyler.Ve vatan sevdasıyla yaptığı başarılar.