Začínala ve mě narůstat žárlivost a naštvaná jsem byla na sto procent. Ta žirafa se dovoluje dotýkat se Nialla. MÉHO Nialla, mám-li být přesná. Danielle mě chytla za paži, protože už určitě předpovídala, co se stane. Že vyletím jako raketa rovnou k nim a nakopu té děvce její zadek. Neudělala jsem to, už jen kvůli se svojí pověsti. Nikdo nemusí vědět, že mi na Niallovi záleží.
Přesto jsem sebou cukla. Všichni u stolu zpozorněli. ,,Kroť se kurva." zavrčela Danielle a ještě více mi stiskla paži. Docela to bolelo, nebudu lhát. ,,Nemůžu." zavrtěla jsem hlavou a snažila se dostat z jejího sevření. Její stisk naopak ještě zesílil, až jí zbělely konečky prstů a na mém černém triku to šlo docela vidět. Liam zvedl jedno obočí. ,,Dan pusť ji." přikázal jí trochu ustaraně, ale přesto nechápavě a pobaveně. Harry nás obě probodl pohledem. Nechápal. ,,Ne, protože bude mít průser." odvětila mu a začala se se mnou prát, jelikož se mi to přestalo líbit a začala jsem se znova dostat z jejího sevření. Povedlo se mi to.
,,Neboj se. Nezvednu se odsud." řekla jsem jí dříve, než mi stačila něco říct. No, sama nevěřila tomu, co jsem řekla. Byla jsem naštvaná jako nikdy! Nebýt tu tolik lidí, tolik svědků, klidně tu žirafu i zabiju. Stejně mi to nedalo a koutkem jsem se na ně podívala. Niall po ní začal ječet 'Děvko!' a podobně. Usmála jsem se. Musím říct, že jsem byla jediná, protože ostatní na tu scénu hleděli s otevřenou pusou. Liam zareagoval jako první a šel za nima.
,,Jsem v pohodě. Ať jde ta děvka ode mě!" Niall začal ječet přes celou jídelnu a Liam se ho snažil zkrotit. Ta žirafa bulela jako malé dítě a pořád dokola mu opakovala, jak ho miluje. Niall jí na to pokaždé řekl 'Zhebni' což mi z nějakého důvodu připadalo legrační, jelikož pokaždé, když to řekl, se jí díky jejím slzám smýval její make-up. Vypadala, jako kdyby šla na halloween.
,,Je to kráva." řekla mi Dan a já se začala smát jako střelená. Všechny pohledy splynuly na mě a já z toho nemohla ještě víc. Niall nejdříve nechápal, ale pak jsem mu naznačila, čemu se směju a on dostal záchvat smíchu. Danielle se začala smát taky. Pak se přidalo dalších pár lidí a za chvíli se jí smála celá jídelna. Bruneta se začala vztekat jako malé dítě a nštvaně vypochodovala z jídelny. Docela se dívím, že se jí nezlomil podpatek.
,,Tady si sedneš a jestli se pohneš, tak tě zabiju!" přitáhl Liam Nialla ke stolu. Vypadal docela naštvaně. Niall ale z něho neměl nějak zvlášť velký respekt, hned porušil pravidlo nehýbat se a přesunul se vedle mě. Liam protočil očima a sedl si vedle Danielle. Už ho asi přestalo hrát si na 'tatínka' a začal se věnovat Dan. Objal ji kolem ramen a užívali si chvilku pro sebe, když to zformuluju.
,,Liame ale no tak!" zavrčel Harry a Dan se uculila. ,,Copak?" usmál se na něj Liam a my se z Niallem začali chechtat. ,,Tady je třeba někdo nezadaný." odvětil mu naštvaně Harry a okem naznačil mě a Nialla.
,,Já jsem ale zadaný." řekl Niall a já se na něj usmála. Harry zamrkal očima, jelikož to nejspíš nečekal. ,,Já taky." řekla jsem a všechny pohledy splynuly na mě. Usmála jsem se. ,,No tak! Děláte si prdel?" vyjekl Harry a my se začali smát.
Po chvíli jedení a mlčení to Harry nevydržel a zeptal se mě. ,,S kým chodíš? Kdo je ten šťastný? Ať mu můžu rozbít hubu." vyptával se a já se uculila. Místo mě odpověděl Niall. ,,Brácho, to asi neuděláš." narážel na tu výhružku. ,,To si piš, že to můžu udělat a taky udělám." odvětil mu Harry. ,,I kdyby jsem to byl já?" zeptal se Niall a Harry vyvalil oči do obrovských rozměrů. Dlouho mlčel a nic neříkal, dokonce se ani nehýbal. ,,No, ale teď si ze mě opravdu střílíte." opřel se o opírátko židle. Niall mě objal kolem ramen, jako Liam Danielle, a dal mi pusu na tvář. Usmála jsem se.
,,Ne." řekl Harry pobaveně a zároveň zklamaně. ,,Těšil jsem se, že někoho zmlátím, ale tebe brácho mlátit nebudu." začal přemýšlet nahlas ale Niall ho vůbec neposlouchal, vlastně ani já jeho, oba jsme byli zabraní jeden do druhého. Skenoval můj obličej a já zase ten jeho. Pak dal letmou pusu a odtáhl se, jelikož se Harry začínal naštvávat a začínal nadávat, že ho neposloucháme.
,,Můžete si to laskavě nechat na doma a věnovat teď trochu pozornosti mi?" řekl podrážděně. Vrustrovaně si prohrábl vlasy. Líbilo se mi to, tak jsem to Niallovi taky udělala. Rozcuchala jsem mu vlasy a on se začal smát. Miluju jeho smích.
,,No?" pozvedl obočí ale my ho zase naprosto ignorovali. Niall se totiž vrhl po mých rtech a začal mě něžně a láskyplně líbat. ,,Ehm ... lidi?" pokoušel se upoutat naši pozornost. ,,Můžete mi věnovat trochu pozornosti?" ani Liam s Dan, ani já s Niallem jsme mu nevěnovali žádnou pozornost. Byla jsem zaměstnána něčím mnohem důležitějším a mnohem zábavnějším, než je poslouchání Harryho. ,,Seru na vás." vzdal to a šel pryč.
Odtáhla jsem se od Nialla a začala se smát. Přikryla jsem si rukou ústa. Niall mě políbil na čelo a taky se zazubil. ,,Co to bylo za holku?" zeptala jsem se Nialla a on se přestal usmívat. Sice jsem už odpověď znala, ale stejně jsem to chtěla slyšet od něj. ,,Kterou myslíš?" nervózně se usmál a já se na něj nevěřícně koukla. ,,To v tom červeném." řekla jsem se sarkastickým tónem. Niall se otočil na obézní holku s červeném oblečení a já se uchichtnula. Když nechápal, byl sexy. ,,Ta, která tě tu líbala." řekla jsem s trochu naštvaným tónem. Dan s Liamem nás sledovali. ,,Já tu holku ani neznám." řekl a já se znova zatvářila nevěřícně. On mi lže do očí. ,,Mhm." řekla jsem a vstala. Dan se na mě omluvně podívala. Ignorovala jsem ji. ,,Aspoň mi nelži." řekla jsem se šla od něj pryč. ,,Ale Liz." zakřičel na mě Niall. Odpověděla jsem mu zdvihnutým prostředníčkem. Cestou jsem vrazila do Ashe. Probodl mě hnusným pohledem a odešel. Ani jedno slovo jsme spolu neprohodili. Obešla jsem všechny, co tu naši situaci sledovali a zamířila si to za školní budovu - kde je moje místo. Tam si vždycky o delší přestávce zapálím jednu nebo dvě cigarety a hodím se do klidu. Dnes tu už jdu po druhé.
,,Kde to je sakra." hledala jsem zapalovač a z kapsy jsem vytáhla cigaretu. ,,Tady jsi." řekla jsem a snažila se zapálit si tyčinku v puse. Když se mi to povedlo, popotáhla jsem si a vydechla ten kouř, co mi tak chyběl. Vzala jsem cigaretu a poklepala ji jemně prstem, aby z ní spadl ten přebytečný popel. Z mé chvíle mě vyrušil Mike. ,,Liz, děláš si prdel?" vykřikl a vzal mi cigaretu z ruky. Zašlápl ji a probodl mě pohledem.
,,Proč jsi to udělal?" řekla jsem zoufale a on si odfrkl. ,,To bych se měl zeptat já tebe, ne?" zamračil se a já protočila očima. ,,Nestarej se." založila jsem si ruce na hrudi. ,,Budu." odvětil naštvaně. ,,Nehodlám jen tak přihlížet, jak si moje sestra ničí život." procedil skrz zuby. ,,Můj život už ale zničenej je, a to mi nevyvrátíš." odvětila jsem a on se chystal něco říct. ,,Drží mě to při životě, Mikey. Potřebuju je." podívala jsem se mu s nadějí do očí a přistoupila blíž. ,,Zabijí tě to." řekl už s klidným tónem hlasu a s lesklýma očima. ,,Ale drží při životě." usmála jsem se a on se uchichtnul. ,,To nedává logiku." konstatoval a já protočila očima. ,,A při tom je to tak prosté." řekla jsem. Povzdechl si. ,,Přestaň s tím. Prosím. Kvůli mne?" začal domlouvat a pro změnu jsem si povzdechla já. ,,Pokusím se, ale je to těžké." uhnula jsem pohledem. ,,Dej mi je." nastavil mi dlaň a já se na něj nechápavě podívala. ,,Cože?" rozhodila jsem rukama. ,,Dej mi všechny cigarety, co máš u sebe, včetně zapalovače." osvětlil mi a stále čekal. Udělala jsem to, co chtěl a vše mu dala. Zapalovač rozšlápl a cigarety zničil a hodil do popelnice. ,,Je to pro tvoje dobro." řekl, když jsem tiše vzlykla. ,,Já vím." odvětila jsem a naposledy vdechla ten vzduch smíšený s kouřem cigaret. Tohle byla asi moje poslední cigareta.
ČTEŠ
High school [CZ - Niall Horan]
FanfictionLiz Clifford přezdívaná 'Lizzie' je vyhozena ze školy kvůli neomluveným hodinám a dlaším problémům. Potom, co jí zemřel táta je na tom hodně bledě. Její bratr Michael 'Mike' Clifford je na tom o něco lépe, protože má přátelé a holku. Liz nemá nikoho...