část první - ''Hi''

1.8K 68 0
                                    

Je ráno něco po 9té hodině a já se budím protože hluk co jdem z chodby je nesnesitelný. Vylezla jsem z postele a zavřela sem se do koupelny. Je sobota, červencová sobota a já budu zase jenom doma. Lehla jsem si do vany a vylezla jsem až skoro po hodině, vlasy jsem si vysušila fénem a přes sebe jsem omotala ručník. Přímo z koupelny jsem přeběhla pokoj k šatně. Otevřela jsem posuvné dveře a koukala jsem na obrovský šatník a nevěděla jsem co si vzít. Nakonec jsem se rozhodla pro obyčejné bílé tílko a šortky, pod to jsem si vzala plavky protože jediná zábava dneska bude skočit do bazénu. Vlasy jsem si svázala do drdolu a ani jsem se namalovala, na co taky? Seběhla jsem schody a zamířila jsem do kuchyně.

''Dobré ráno Annie'' pozdravila jsem naší kuchařku. ''Dobré, Emmo'' usmála se na mě. ''Co si dáte k snídani?'' zeptala se s úsměvem na tváři. ''Cokoliv'' pousmála jsem se a nalila jsem si džus. ''Tak co třeba tousty? nebo palačinky? nebo něco jiného?'' ptala se. ''Tousty budou stačit, děkuju'' usmála se a šla je připravit. 

Po snídani jsem si vzala knížku a šla jsem si lehnout k bazénu. Když už mi bylo moc velké horko tak jsem se svlékla jenom do plavek a skočila jsem do bazénu. Mohla jsem plavat asi 20 minut a slyšela jsem jak mě volá Annie. Vylezla jsem z bazénu a šla za ní.

''Co potřebuješ?'' usmála jsem se. ''Máte přijít za panem Jenkinsem do kanceláře. Potřebuje s vámi prý něco probrat.'' řekla a začala znovu umývat nádobí. ''Dobře, jenom se převléknu a skočím za ním'' usmála jsem se a vyběhla jsem schody do pokoje. Tam jsem si sundala plavky a vzala jsem si čisté spodní prádlo, vlasy jsem nechala tak jenom jsem si je učesala a šla jsem za tátou.

''Ano'' ozvalo se po tom co jsem zaťukala na veliké hnědé dveře z masivného dřeva, tátova pracovna. ''Ahoj tati co jsi potřeboval?'' usmála jsem se a pak jsem viděla kluka stojícího vedle něj. Nemohl být o moc staší než já, tipovala bych mu něco trochu přes 20 ale hned mě zarazily jeho potetované ruce. Mě osobně se to líbí ale vím jak moc je táta proti tomu, co tady tak může chtít?

(Pohled Justina)

Měl jsem schůzku s panem Jankonsonem kvůli práci, kterou mi nabídl a domlouvali jsme to u něj v kanceláři když potom někomu volal a chtěl aby sem poslali Emmu, to bude hádám ta dcera kterou mám 'hlídat'. Správně mám tu nastoupit jako ochranka. S tou holkou teď budu trávit hodně času tak dloufám, že to nebude malá rozmazlená holka. Ale ani bych se nedivil, slavný otec a tak. To není zrovna normální život. Asi za 10 minut někdo ťukal. ''Ano'' odpověděl pan Jenkins. Do místnosti vešla blondínka, o něco menší než já a asi o trochu mladší ale asi ne o moc. Když si mě všimla koukala na mě jako kdybych si právě rozmáznul dort na obličej. 
''Sedni si'' ukázal pan Jenkins na křeslo vedle mě a usmál se na ní. ''Tohle je Justin. Tvoje nová ochranka.'' ukázal na mě a já se na ní otočil.''Těší mě'' řekl jsem s úsměvem. ''Mě taky, jsem Emma'' usmála se.

(Pohled Emmy)

''Mě taky jsem Emma'' snažila jsem se na něj usmát. Byl docela hezký to jo ale stejně mi na něm nesedělo. Přijde mi dost mladý na to aby mi dělal ochranku. Vždycky pro tátu pracují chlapy tak kolem čtyřicítky. ''Tak Emmo,doufám, že budeš slušná.'' kouknul na mě. ''Tati, děláš jako kdybych byla nějaká neslušná'' pousmála jsem se. ''No to je pravda, stěžovat si na tebe nemůžu.'' usmál se.
''Pane Bieber? Ještě poslední věc kterou jsme neprobrali je oblečení. Když budete jenom tady nebo jenom někde venku kousek nebo tak. Choďte si v čem chcete, když to nebude nějak moc provokativní, rozumíme si? Ale když půjdete se mnou a dcerou někam na akci nebo něco tak se obléknete podle příležitosti.'' pousmál se. ''Rozumím'' odpověděl Justin.

''Tak myslím, že si to rovnou můžete vyzkoušet. Já zítra ráno odjíždím do Ameriky na nahrávání ale moje dcera tu zůstává takže doufám, že se o ní postaráte. Berte to jako takovou zkušební dobu.'' kouknul na Justina a pak se jeho oči přesunuli na mě. ''A ty nezapomeň zítra na ten večírek u Brownů. Musíš tam jít a být tam aspoň nějakou dobu když já tam jít nemůžu'' usmál se a upravil si kravatu. ''Byla by jsi tak hodná a ukázala panu Bieberovi jeho pokoj, je to hned ten naproti tvému na rohu, víš kde, že?'' pousmál se. ''Jasně tati.'' zvedla jsem se a šla ke dveřím. ''A zlatíčko? Dojdi si ještě dneska koupit nějaké šaty na zítra.'' křiknul na mě ke dveřím. ''Pan Bieber tě doprovodí.'' kouknul se na něj a ukázal ať jde za mnou. ''Jistě. Nashledanou a děkuji.'' řekl a už stál za mnou.

''Tak v kolik chcete vyrazit?'' zeptal se mě. ''Třeba tak za hodinu? A prosím nevykat už tak si připadám divně. A ještě nebudeme tolik věkově od sebe'' zasmála jsem se. ''Dobře, tak já jsem Justin'' podal mi ruku. ''Emma'' usmála jsem a potřásla jsem mu rukou. ''Takže tady to je. Je tam i vlastní koupelna. Sejdeme se za hodinu dole v hale jestli tam trefíš?'' zvedla jsem obočí a pousmála jsem se. ''Jo snad jo. Tak za hodinu'' usmál se a zavřel dveře. 

Vběhla jsem do koupelny a smyla jsem si 'vůni bazénu' z vlasů, vysušila jsem si je a vyžehlila. Lehce jsem se nalíčila, jen trochu pudru a řasenku. Přešla jsem k šatníku a přemýšlela jsem co na sebe. Nakonec jsem si vzala světle modré džíny, černétriko a přes to fialovou košily. Ještě jsem běžela k bazénu, protože jsem si tam zapoměla knížku a věci. Vzala jsem věci a cestou do pokoje jsem se stavila v kuchyni pro něco k pití. ''Dáte si něco slečno?'' zeptala se mě Ann hned jak mě viděla. ''Ne děkuju, jdu si jenom pro něco k pití. Myslím, že se mnou nemusíš počítata ani na oběd. Jedu si koupit nějaké šaty a rovnou si tam dám něco k jídlu.'' usmála jsem se. ''Dobře slečno'' usmála se a já jsem popadla skleničku do jedné ruky a věci do druhé a vyběhla jsem schody.

He changed my life.Kde žijí příběhy. Začni objevovat