eeee baba mi je postala provodadžija, cela kuča je danas crkla od smeha....
evo kako je počelo...
baba je brala maline negde u Arilju (valjda je tačno xD) , i došla u jednu pre finu porodicu. sve u svemu upoznala je jednu devojku (ajmo da je zovemo Ana). svakako jela je veoma vredna, uvek nasmejana i studira medicinu, za zubara (hehehe). baba joj je sredila praksu, kod moje tetke (koja je isto zubar, YEAH, zuuubi). a kad se je vratila NEKAKO je čula da je komšija ( ime leo, lupam), koji isto jako fin i lepo vaspitan raskinuo sa njegovom devojkom.
I KLICK
baba pozvala tu porodicu, i kad je saznala da je ana isto singel, je pozvala lea i mu sve ispričala. a dan pre toga smo hvatali nekog lika koji je digao šofer šajbe. isplanirai smo gde da stavimo kameru, hehe. brina je postla hercule poiro. a iste večeri smo i pogledali tu anu na instagramu na MOM accauntu (btw _brinica). i tako je leo postao "brinica" a ja stalker :/
onda je stavila profil na privatno, mehh
TREBAMO DA STAVIMO ČARAPE NA GLAVU MUHAHAHAH
IMAM OSEČAJ DA MI JE NEKO UKRAO AUTO
ENE GLEDAJ AVION!
- insideri te večeri
i sa babom i ninicoom smo isplanirale doček. treba li smo da odemo oko tri popodne, (ma jok brina ujutru) pre toga sam otišla sa mamom i tetkom u kupovinu, kupila sam akrilne bojie, i još mnogo drugih stvarčica.
pojeli smo ručak, i lepo sve se spremile da idemo. kad leo ne stiže. tek je došao posle pole sata XD, sav znojav i nervozan. taman pošli, kad je on nešto zaboravio, otrće u kuču i oda se vozimo petnajst munuta. skrenuo kod pumpe a onda na smouslužno pranje kola. "smo kratko da operem kola".... baba se je krstila, ninica i ja smo se smejale naglas XDD. skrivena kamera.
konačno smo pošli, i igrali smo papir kamen makaze i svakakve igre. a leo sav nervozan, tresao se je... jadničak... kad smo stigli smo uzeli gajbu, koja nam je bila i izgovor za dolazak. (hteli smo ani da pišemo na instagramu, kao u faznu, "jel je to tvoja gajba?"xd)
popričali smo, dok ni je došla anina mama, gazdarica i njen muž. muž je ispitao leo, svašta, kasnije je otišao.
"šta piješ?"- ana
"ahm... ništa, može sok"- leo
*baba se ubacuje*
"eee gazdarice, leo ti ne pije ni nepuši. predivan dečko"
*nina i ja se trudimo da se ne smejemo naglas*
ovako je odprilike išlo sve vreme. kasnije smo pogledali malo kučence, koje je ana našla na ulici. kuče ima 700 g, maliii i sladak. samo gricka pertle i igra se sa snkom. pokazala je gde je baba brala maline, ubrali smo tri breskve i otišle nazad. popričali smo još malo i otišli. gazdarica mi je poklonila prelepu majicu, i jednu za moju mamu.
na putu nazad, je baba predavala o "neizlečevoj bolesti- ljubomori" ohhh, usput smo i slušali operu na latninskom, barem mislim da je bio latinski xDD. ANA SE MU JE SVIDELA ! TOOO!
MISION COMPLETED 😎😎😎
svratili smo kod lea. zapevali smo ovo pesmu ----->
hehhhehehehe
imali smo čak i balone i mehuriće. i gubanicu, njam
slikali smo se, i prozvali su me kumom, juhuuu
bye bye
❤❤👌
ESTÁS LEYENDO
horızonī
Ficción General»svaka slika ima svoju priču« »Aj, ignorišite opis, neke gluparije itd.«