Хюк буквално зяпна. Изобщо не очакваше подобно нещо и не знаеше как да реагира.
- К-какво? - измърмори той.
Джехьон кимна и се опита да запази спокойствие.
- От известно време... те харесвам - продължи той и се прокашля нервно, личеше си, че не му е лесно.
- Защо? - изражението на Донгхюк беше по-объркано от обикновено.
- Как защо?
- Защо ме харесваш?
- Погледни се, Хюк - Дже го огледа от глава до пети.
- Виж - поде той внимателно. - Реално погледнато, ти си най-известното момче тук. Осъзнаваш ли го?
- И какво?
- Защо харесваш някой като мен?
Донгхюк разбра, че Ронджун се оказа прав, но не мислеше, че по-големия ще му признае чувствата си по този начин.
- Не мога да го обясня. Обичам компанията ти, също и усмивката ти... Иде ми да припадна, когато се усмихнеш.
Хюк пламна за момент и извърна поглед. Защо се смути? Джехьон винаги се бе държал мило с него, но защо не забеляза нищо такова? Ронджун наистина беше прав, явно той е бил сляп за тези неща.
- Хьонг, разбирам чувствата ти, но...
- Не можеш да ги приемеш - довърши той вместо него и кимна разбиращо.
- Не, мога да ги приема, но не и да отвърна на тях, знаеш, нали?
- Знам - Дже се усмихна някак извинително. - Извинявай, ако съм те притеснил по някакъв начин.
Хечан метна с ръка, сякаш не беше нищо особено.
- Няма проблем.
- Бих искал и да те питам още нещо.
- Да?
- Не можеш да отвърнеш на чувствата ми, защото харесваш друг или защото просто не харесваш мен?
- Харесвам те, Дже, но като приятел. - Хюк се опитваше да е възможно най-предпазлив. До сега не бе получавал подобно признание и не беше на ясно как да се държи в такава ситуация.
- Не отговори на другото.
Е, явно нямаше измъкване.
- Може и да харесвам друг - отвърна той с половин уста.
- Нека позная. Онова момче, което дойде в дискотеката? И което те чака почти всяка вечер?
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?