depressiiv-maniakaalne psühhoos

3 0 0
                                    

Vassili, 21, võttis friikartulid mikrouunist välja ning ulatas need lapsest kliendile, kes oli juba 3 minutit sabas oodanud. Nolgi pea tõusis telefonist, ta võttis vastu oma Circle-K kartufflid ning lahkus ebaviisakalt.

Vassilile meeldis väga oma töö. Hot-dogi hõnguga Circle-K, mille ustest tuli pidevalt sisse Balti jaama hubast ning nostalgiamaitselist õhku; mille sabades seisid meeleheitlikult janused rongilehilinejad ning rikkad Nõmmelt pärit eliitkoolipoisid, kes hommikuti kohvidega aega parajaks tegid.

Üleüldse oli ta üsna hakkaja inimene, osa vaksali töölisrahvast, kelle leivateenimist kaunistasid sagedased lauluvärsid nagu: "Reis Tallinn-Aegviidu väljub viie minuti pärast kuuendalt teelt."

"Kuule Vasja, ma võtan üle!" lõikas üks hääl mehe mõttelõnga. See oli Kareni hääl. Karen on hästi ilus. Karen on MILF.

Vassili teadvustas viimaks enda ees järgmist klienti, kes oli juba tükk aega teenindust oodanud. Väikse vabandusega läks hajameelne mehike korvidesse värsket saia panema ning Karen võttis kassa üle.

Viimne croissant klaasi taga, jälgis lihttööline selle peegeldusest, kuidas Karen suhtleb, võtab münte vastu, keerutab grillil päevitavaid frankfurte... kuidas ta lühikesed pudelblondid kiharad tõmbetuule käes lehvivad. Kuidas oleks küll oma õlipritsmetest armilisi käsi neis juustes hoida kuni neile jääb külge kohev kõõmakiht...

Kas ka Kareni kõõm maitseb nagu lapsepõlve kevadine õietolm? Valge ja magus kui Pilvekese kompvekid? Vassilile jäid vaid unelmad. Unistused Karenist, kuidas ta teda hellitavalt Vasjaks kutsub ja vallatult koorepumatit hammustab.

On vaid üks aga, Karenil on lapsed. Vanim poeg on peaaegu Vassili vanune, nooremad kaksikud 15. Nad astusid vahetevahel Circle K-st läbi, et tasuta pelmeene süüa. Vassili VIHKAS neid. Kuidas nad saavad endale lubada Kareni täit tähelepanu? Kuidas nad julgevad?

Kareni abikaasa Joonas töötab Soomes. Vasja sai sellest teada peale kiiret otsingut netis. Vasjale meeldib surfata netis. Eriti meeldib talle rääkida vanemate naistega kasutades nägusate stock fotograafia modellide pilte. See on moraalne tegu, sest Vassili on HEA KUTT ja annab lihtsalt maailmale võimaluse tema iseloomu armuda.

Aga peale esimest pilku Karenile oma punases T-särgis ei pakkunud teised ja võltsid netinaised üldse nii palju huvi.

"Kas sa oled end mõnikord tundnud kui Balti Jaama tuvi?" küsis üks klient kohvimasina juures teiselt.

Ei, mõtles Vassili. Karen armastab tuve. Aga ta ei suudaks kunagi mind armastada...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Karen ja VasjaWhere stories live. Discover now