Bună ma numesc Ivy, am 16 ani si azi e cea mai buna zi din acest an. Dacă nu v-ati prins se termina scoala si eu cum urăsc scoala ,ador aceasta zi.
Mă trezesc ,imi fac rutina si ma îmbrac cu o pereche de blugi negri si un tricou alb. Cobor imi iau un mar si plec la scoala unde nu stau mai mult de o ora jumate in care am ascultat premianți si tot restul.Acasa...
Cand am ajuns acasa am inceput sa imi fac bagajul pentru ca trebuie sa plec maine dimineata intr-o tabără care va dura o luna, si din cate am inteles de la organizatori o sa fie 4 animatori ,3 fete si un baiat, si ca sunt singura care are peste 15 ani înafara de animatori.
După o zi intreaga in care am facut bagajul am decis sa ma duc sa imi fac rutina si sa ma îmbrac in pijamalele mele si sa ma pun la somn.Următoarea zi...
Ma trezesc din cauza razelor soarelui care imi mângâie fata si imi spun la ureche sa ma trezesc.....Doamne ce vorbesc eu aici? Ma trezesc din cauza alarme mele care suna de 10 minute.
Ma ridic din pat, imi fac rutina, ma imbrac si merg in bucătărie sa mănânc, după masă mă incalt imi iau bagajele si plec in fata liceului de unde plecam.
Asteptam autobuzul pentru ca suntem doar 15 copii si nu avea rost sa ia un autocar ptr 20 de copi si adolescenti. Am făcut cunoștință cu toti copii si apoi cu animatori dar nu stiu de ce Ioan(unul din animatori) se uita ciudat la mine,dar ce pot spune e drăguț băiatul. Ma inteleg foarte bine cu Maria,Georgi si Denisa(celelalte animatoare) si chiar vor sa le ajut.