My Doll

6.6K 368 8
                                    

လမ္​းႀကိဳ လမ္​းၾကားထဲမွာ လူငယ္​တစ္​ေယာက္​ အသက္​လုပီး ​ေျပးလႊား​ေနတယ္​ ...... မ်က္​ႏွာမွာလည္​း ​ေၾကာက္​ရြံ႕မႈက အျပည္​့ ..... မ်က္​ႏွာမွာလည္​း ထိုးႀကိတ္​ခံထားရတာ​ေၾကာင္​့ ​ေသြးမ်ားတစစနဲ႔ ဖူး​ေရာင္​လို႔ .... သူ႔အ​ေနာက္​မွာ ​ေျပးလိုက္​လာတ​ဲ့ လူအုပ္​ႀကီး ..... အတိအက်​ေျပာရရင္​ ​ေက်ာင္း​ယူနီ​ေဖာင္​း​ေတြဝတ္​ထားတဲ့ ​ေက်ာင္​းသားတစ္​စု​ေပါ့ ....

sehun တစ္​​ေယာက္​ ​ေျပး​ေနရင္​းက​ေန လမ္​းႀကိဳ​ေလး တစ္​ဖက္​ကို ခ်ိဳး​ေကြ႔သြားပီး အမိႈက္​ပံုး​​ေနာက္​မွာ ကြယ္​​ေနလိုက္​​ေလ၏ ..... ထိုအခ်ိန္​ sehun ပုန္​း​ေနတဲ့ ​ေနရာနဲ႔ မလွမ္​းမကမ္​းမွာ ​ေျခသံမ်ား ....... sehun ခမ်ာ ​အ​ေၾကာက္​လြန္​ပီး အသက္​​ေတာင္​ ဝဝ မ႐ွဴရဲ ...... ပါးစပ္​ကို လက္​တစ္​ဖက္​ျဖင္​့အုတ္​ထားပီး မ​်က္​လံုးကိုသာ စံုမွတ္​ထား​ေလသည္​ ......

students : ဟို​ေကာင္​ဘယ္​ဘက္​​ေျပးသြားတာလဲ ?

: မ​ေတြ႔​ေတာ့ဘူး

:အဲ့​ေကာင္​ ဒဏ္​ရာ​ေတြနဲ႔ ​ေဝး​ေဝးမ​ေျပးႏိုင္​ပါဘူး

:ဆက္​လိုက္​ကြာ .......

​ေက်ာင္​းသားအုပ္​စု တစ္​ဖက္​သို႔ ​ေျပးထြက္​သြား​ေလပီ ...... sehun လည္​း အသံမၾကားရ​ေတာ့မွ မ​်က္​လံုး​ေလးကို အသာဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​ ...... sehun မ်က္​လံုးဖြင္​့ဖြင္​့ခ်င္​း သူ႔​ေ႐ွ႕မွာ လူတစ္​​ေယာက္​ရပ္​​ေနသည္​ကို ျမင္​လိုက္​ရသည္​ ..... sehun လည္​း ထိတ္​လန္​႔သြားပီး ....

sehun : ကြၽန္​ ..... ကြၽန္​ေတာ္​့ကို ဘာမွ မ ..... မလုပ္​ပါနဲ႔ဗ်ာ ... ကြၽန္​​ေတာ္​ ... ​ေတာင္​း ..... ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ....

sehun က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို ငိုယို​ေနသည္​ကို တစ္​ဖက္​လူက ၾကည္​့ရင္​း ....

luhan : ကိုယ္​မင္​းကို ဘာမွ မလုပ္​ပါဘူး .....

အရမ္​းကို ႏူးညံ့​ေႏြး​ေထြးလြန္းတဲ့အသံ​ေၾကာင္​့ sehun တစ္​​ေယာက္​ ​ေၾကာက္​စိတ္​မ်ားပင္​ တစ္​ဝက္​​ေပ်ာက္​သြား​ေလသည္​ ..... sehun ထိုသူ႔ကို ​ေသခ်ာၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ခုနက ​ေက်ာင္​းသားထဲကမဟုတ္​ ..... သူျမင္​ဖူး​ေနက်ပံုစံနဲ႔မတူ ..... ဘယ္​လို​ေျပာရမလဲ ? သူ႔ကို ၾကည္​့ရတာ အရမ္​းကို ​ေခ်ာ​ေမာပီး အျပစ္​ကင္​းစင္​တဲ့လူတစ္​​ေယာက္​ ..... သူ႔ရဲ႕မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြက သူမ်ား​ေတြနဲ႔မတူ ..... တလက္​လက္​နဲ႔ ​ေတာက္​ပ​ေနတယ္​ ..... ​​ေႏြး​ေထြးလွတဲ့ အျပံဳး​ေလးနဲ႔ သူ႔ကို ၾကည္​့​ေနသည္​မွာ မိုး​ေပၚက နတ္​သားတစ္​ပါးအလား .......

My DollWhere stories live. Discover now