FOOO sommaren

143 3 0
                                    

•Elins perspektiv•

Hela familjen satt just nu i bilen på väg till campingen. Och med hela familjen menar jag min mamma,pappa och en snorunge till lillebror som heter Elias. Aja just nu var det bara en kvart kvar tills vi var framme och jag satt och lyssnade på musik.

~framme~

jag gick ur bilen och andades in den friska doften. jag tog tag i min MK väska och min resväska och gick in i stugan, jag gick in i ett rum med en övervåningssäng och ett fönster. Jag gick till fönstret och kollade ut det var 4 killar som gick förbi. Jag tror dom märkte att jag kollade på dom för att det var en som vinkade åt mig. Jag vinkade tillbaka och log.

•Felix Perspektiv•

Vi var just nu på camping och med vi menar jag, jag och killarna. Men iaf just nu var vi på väg till stranden för att titta på solnedgången. Jag kände att någon kollade på oss så jag kollade mig om kring och såg en tjej kolla på oss igenom fönstret. jag vinkade till henne och hon vinkade tillbaka och log, jag log tillbaka.

Resten av kvällen var helt underbar fast jag hade ju bara tänkt på den där tjejen hela tiden. hon var så himla fin. nästa gång jag ser henne ska jag fråga om hennes nummer (😏). "Felix, hallå" sa omar. "Va,ehh vad?" sa jag "joo vi undrade om vi skulle äta pizza imorron?" "visst" sa jag.

••••••••••••••••

YEES! första kapitlet avklarat kommentera gärna vad ni tyckte💕

FOOO sommarenWhere stories live. Discover now