Již to je 2 roky, co jsem začala se svou spisovatelskou kariérou. Čas neúprosně letí. A proč je tento VELKÝ speciál zrovna v téhle fanfikci? Protože svou historicky první kapitolu jsem vydala 1. díl Ulice - drama v Kauflandu, což je předchůdce Lásky Lumíra Nykla.
Dámy a pánové,
Především mi dovolte, abych poděkoval Maďarské republice a jejím představitelům za tak významné ocenění mé činnosti. Je to pro mne velká čest. Pokoušel jsem se vzpomínat, a zjistil jsem, že jediné vyznamenání, které jsem dostal od své vlasti, bylo to při maturitě. Maďarské vyznamenání mne ovšem těší taky a především z jiných důvodů.
Taky bych chtěla poděkovat rodičům, protože bych se nemohla jinak narodit. Velké díky patří ale především mým věrným fanouškům, také spoluautorům, ale i všem inspiracím - špatným i dobrým životním událostem a také děkuji milým lidem. Jste milí.
Čas na citáty
Nesnáším, když chci obejmout někoho úžasného a bouchnu se o zrcadlo.
Když mi někdo řekne, že jsem ošklivá, přijdu k němu a vší silou ho obejmu, protože vím, že život se zrakovým postižením je opravdu moc těžký.
Za peníze si štěstí nekoupíš, ale je lepší plakat v limuzíně než v autobuse.
Kdykoliv mám problém, začnu si zpívat, pak si uvědomím, že můj zpěv je mnohem větší problém.
Hlavu Na Horu princezno, padá ti korunka.
Život je jako jízda na kole. Z kopce, bez brzd a bez končetin.
V rudém poli rudý mák, v našich žilách tuzemák.
Piji, abych zapomněla.
Samota je katalyzátorem inovace.
Den, který vám může změnit život, začíná každé ráno.
Už nikdy se nemusela bát, co leží před ní, protože věděla, kdo stojí za ní.Čtenářské recenze (ze zpráv)
Dlouho jsem nemohla najít to pravé dílo, které by mě skutečně bavilo, dalo mi něco i do života, chuť dělat další věci. Na Ulici - drama v Kauflandu jsem narazila díky kamarádce, která je také velkým fanouškem. Můj život se zlepšil o více než 100%. Stromy jsou zelenější, nebe modřejší a je to krásné.
-Ludmila, 20 letNěkolik let mě nic netešilo, míval jsem depresivní chvilky a po smrti manželky jsem přemýšlel i na sebevraždou. Pak jsem narazil na Romea a Juliuse, poté i na další veledíla a zabít se již nechci. Chci vyjádřit velké díky autorce klarka07.
-Vlastimil, 67 letWattpad mi doporučil Ulice - drama v Kauflandu. Nejdřív jsem si říkala, co to jako je, ale brzy jsem si zamilovala zejména krasavce Igora, Terku, Otu, Davida, i napraveného bad boye Filipa a taky Odpoledního králíčka 003.
- Irena, 14 let.Je to jako světlo v mém životě. Můžu se spolehnout, že i v nejtěžších chvílích mi tyto úžasné příběhy vykouzlí úsměv na tváři. Moc se mi i líbí nová hlavní dvojce Martin a Lumír. Nikdy by mě to nenapadlo, ale jsou spolu opravdu romantičtí.
-Marie, 34 letS těmi knihami zažíváme ve škole s kamarády spoustu srandy, ale jsou tam i věci k zamyšlení a na poučení.
-Slávek, 16 letCo k tomu více dodat, mockrát děkuji za vaší přízeň. Dělám i díly s věnováním a kdyby někdo z vás měl nějaký nápad, s radostí vás označím jako spoluautora.
Některé taky zajímá další osudové cesty postav. Snad mohu prozradit, že právě v Lásce Lumíra Nykla se bude brzy odehrávat další speciál, který se týká významných narozenin jedné z hlavních postav. Také se proti upírům, které zde zastupuje Martin, postaví další temný nepřítel. Nenechte si ujít nové díly.
ČTEŠ
Láska Lumíra Nykla
FanfictionMartin je ve svém životě tak trochu ztracen. Nový smysl mu přinese nečekaná osoba. Jenže je zde spousta překážek, které kvůli lásce musí překonat. Volně navazuje na Ulice - drama v Kauflandu Instagram - rarach.igor