Сайн байна уу? Намайг Ким Мира гэдэг. Одоо 17 настай. Би маш олон найзтай тэр дундаас үнэнч хоёр галзуу охинтой. Тэднийг Пак Сора, Ким Риан гэдэг.
-Миний талаас-
Бид гурав нөхөрлөөд 6 жил болж байна дахаа жил төгсөнө. Би дээрээ нэг эгчтэй доороо нэг эрэгтэй дүүтэй. Ээж аав хоёр маань их залуулаг сэтгэлгээтэй хүмүүс байдаг. Би өмнөх сургуулиасаа шилжиж байгаа гэхдээ би хоёр найзтайгаа орж байгаа. Зун ч яахав тэгсгээд дууслаа маргааш хичээл орно.
Орой нь онгоцоо дүүргээд хөөстэй ус хийчхээд орж суулаа дуугаа тавьчаад сууж байхдаа нээх гоё хостой болмоор санагдаал зза гээл биеэ угаачаад гарлаа. Тэгээд л нүүрний тосоо түрхээд уруулнийхаа тэжээлийг түрхээд унтлаа.Өглөө ээж маань намайг сэрээлээ.
Ээж: Миний охин одоо босоорой өнөөдөр хичээл чинь орно доошоо буугаад цайгаа уу( гээд үнсэх)Би: заа ээж
Босоод нойл орж үсээ угааж хатаачихаад бага зэрэг долгион оруулаад уруулаа бага зэрэг будаад доош хувцсаа өмсөөд доош буулаа. Ээж маань өндөг зайдас шарсан байв. Би хоолоо идчихээд Сора Риан хоёртой хамт шинэ сургууль руугаа очив. Бид гурав даанч өөр өөр анги хичээл ортол жаахан ярилцаж суулаа.
Сора: гоё царайлаг банди байгаа болов уу?
Би: аа сора чи одоо хичээлээ бодооч ээ цуцуцу
Риан: харин тийн энэ мира одоо даруухан болж гэнэ хха
Би: за дуугүй бай чи зза хичээл орлоо цайны цагаар уулзий
Ангидаа орж ирээд өөрийгөө танилцууллаа Сайн байна уу намайг Ким Мира гэдэг тусалж дэмжээрэй гээд бөхийлөө хөвгүүд нь хөөрхиймаа гэж хэлж байгаа нь сонсогдож байв тэгээд багшаас суудлаа асуугаад нэг бандийн хажууд суув.
Тэр: сайн уу намайг У Сэүн гэдэг гэв.Би: сайн уу [ инээмсэглэх]
Багш: За хүүхдүүд ээ хичээлээ орцгоохоосоо өмнө бүгдээрээ танилций.
Бүх хүүхдүүд нэг нэгээрээ босоод танилцуулав. Ингээд байж байтал хичээл завсарлаж багш гарч явлаа энэ цагийн дараа баахан хичээл орсны дараа цайны цаг болов нөгөө хоёртоо очоол
Би: за та хоёрт ямар байв
Сора: ммм гайгүй ээ
Риан: гэхдээ манай ангид үнэн хөөрхөн хүүхэд байгаа нэрийг нь Жон Жокүүк гэдэг.
Сора: манай ангийн хүүхдүүд бүгдээрээ аймар царайлаг тэхүү ахх
Хичээл орохоос 5минутын өмнө ангидаа орж суулаа бас баахан хичээл орсоор орсоор нэг юм тарав. Тэгээд Сора Риан хоёртой хамт гэрлүүгээ алхав. Бид гурав замдаа элдвийг ярьж явсаар нэг мэдсэн чинь гэртээ ирсэн байв.
Гэртээ орж ирээд хувцасаа сольчхоод доош бууж оройн хоолоо идэв.
Сайн байцгаана уу миний анхны өгүүлэг болохоор алдаа их байж магадгүй санаа байвал хэлж өгөөрэй бас жоохон богинохон болчих шиг боллоо😔 дараагийн хэсэг удахгүй орноо😊
YOU ARE READING
~Миний өхөөрдөм залуу~
RomanceНэгэн охины багын найз нь өөрийнх нь найз нь тухай өгүүлнэ:) Би: хайртай шүү хайраа Сэүн: би ч бас чамдаа маш их хайртай