Musíš pryč

2K 81 8
                                    

V Sokovii už se snášejí první sněhové vločky na začátku podzimu. Palác zločinecké Hydry se schovává mezi stromy z dosahu zvědavých očí. Hydra schovává žezlo s mocným kamenem Tesseractem. Díky Tesseractu mohli provést dlouho očekávaný pokus - projekt 9. Projekt 9 je poslední pokus, ale za to jako jediný úspěšný. Několik let zaměstnanci Hydry usilovně vyvíjeli lidské embryo pomocí moci z Tesseractu a sklonování neznámých zajatců, až jednoho dne po několika pokusech se  jim vydařil. Byla to dívka. Neměla žádné jméno, jenom číslo vytetované na levé lopatce. Bylo to číslo 09. Až od desátého roku svého života ji ředitel Baron Strucker říkal Kira. Cítil ve jménu moc a sebevědomí, které se dívce hodilo. Díky Tesseractu a po neznámých rodičích sdělila silnou moc. Dokázala ovládat sféry telekinetické energie, telepatii, levitaci, bojové umění. Ani inteligencí nezahálela. Nechodila sice do školy, ale vše ji dopřáli moderní přístroje. Sála z nich veškeré informace a celosvětové jazyky. Hydra byla spokojená. Tenhle projekt se jim opravdu vydařil a mají mocnou zbraň proti organizaci S.H.I.E.L.D. a zmocnění vlády?
Uběhli další roky a Kira měla po svých 14. narozeninách. Celé roky strávila v betonové chladné cele. Nikdy neviděla svět za hranicí lesa Hydry. Uměla několik jazyků, které nikdy nevyužila, ale podle Barona Struckera měla jen jedno poslání- zneškodnit S.H.I.E.L.D. A co pak? Zabíjí ji dřív než zasáhne? Spousty myšlenek se jí každým rokem kupily více do hlavy. Neměla žádný sociální život. Prostě dny ubíhaly a ona seděla na studené betonové podlaze.

"Konečná stanice, prosím vystupte!" zavolal vesele Stark a pobídl ostatní Avengery na výstup ze špionážního letadla Quinjetu. Přistáli o několik kilometrů dál od paláce Hydry.
"Co tu teda hledáme?" ptal se Clint a vytahoval si luk se šípy.
"Bratrovo žezlo." rozhlížel se kolem bůh hromu Thor.
"Já, Thor a Tony půjdeme ze západní strany, vy ostatní z pravé, abychom obklíčili palác. Dávejte si pozor, je možné, že tu  po lesích budou nějaké pasti." zavelel Kapitán Amerika a skupina se rozdělila.

Kira uslyšela náhlý poplašný zvuk sirény. Po chodbách běželi zaměstnanci a nabíjeli zbraně. Nevěděla co se děje a přistoupila k malému okénku s mřížemi. Uviděla letící oblek, který střílel ze dlaní na věž. Železné dveře se otevřely. Ve dveřích stál udýchaný Strucker.
"Zabal si všechny věci. Odjíždíš!"
Kira nechápavě stála vedle okénka. Najednou přiletěla rána vedle Kiry. Zeď byla silná, ale rána Kiru vyděsila.
"Tak dělej! Nemáme moc času!" zakřičel Strucker na Kiru a ta už běžela pro batoh a naházela do něj několik kusů oblečení. Palác byl pod palbou. Strucker přišel znovu do cely, když Kira měla namířeno k odchodu. Přivedl s sebou holohlavého muže s brýlemi a business oblekem.
"Tohle je  Jasper Sitwell," ukázal na muže a podal Kiře ruku. 
"Poletí s tebou do New Yorku a tady pan Brock Rumlow poletí taky- dá na vás během cesty pozor."
Kira nechápavě potřásla se svalnatou rukou.
"Běžte tamtudy a zahněte pak doprava, budete tam mít připravené auto k odjezdu na letiště." ukázal do chodby a bez rozloučení odběhl pryč. Sitwell se dal do poklusu po chodbě k východu. Rumlow držel dlaní Kiru za záda a tlačil ji kupředu. Doběhli ke dveřím a vyšli do chladného průvanu vloček. Rumlow nasedl za volant a Sitwell vedle něho. Kira zůstala stát venku a pozorovala palbu. Uviděla ten železný oblek,byl od ní několik desítek metrů nad. Kira ho s nadšením v duchu povzbuzovala k ničení toho paláce, který ji zničil život. Hlava železného obleku se otočila ke Kiře.
"Lidi? Máme tu nějaký uprchlíky. Zkusím je naskenovat." Před očima mu prolétávaly informace naskenovaných obličejů. Ale umělá inteligence nic nedokázala o Kiře říct.
"Kouká se na mě nějaká holka, ale Jarvis nedokáže nic zjistit, ale v autě sedí Rumlow se Sitwellem. Nepracují náhodou pro SHIELD?" Stark byl zaražený.
"Pracují, ale já už tušil, že se divně chovají." řekl do sluchátka v uchu Rogers.
"Okamžitě si nastup!" zuřil Rumlow.
Kira si ho nevšímala a pořád se dívala na železný oblek.
Rumlow to nevydržel, vystoupil
a popadl Kiru za ramena a vedl ji do auta.
"Co tě to popadlo? Teď o nás vědí!" zuřil Rumlow a odjížděl rychle s autem. Kira neodpovídala a dívala se z okýnka na ohnivé záře v paláci.

Yelloween~Síla MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat