Тае и Т/И бяха излезнали на среща.
Срещата мина прекрасно и Т/И каза:Т/И: Ем скъпи ще се прибираме ли? Имам изненада за теб..Много ще ти хареса
Тае: Оу така ли?? Ми хайде тогава да се прибираме!
•след 20 мин•
Те вече бяха пред дома на Тае и на другите. Видяха че няма никой и Тае хвана Т/И като булка и каза:
Тае: Къщата е наша...и няма кой да ни притеснява..
Т/И: Точно това исках..
Тае носеше Т/И и се качиха в спалнята им..
Заключиха вратата и...*ретроспекция*
Т/И: Ъм момчета?!
Хоби: Да Т/И?
Т/И: Ъм такова ще може ли да ви няма в къщата за днес само...
Кук: Айш що?
Т/И: Ми с Тае имам...изненада..за него.. та да, а пък и вие нали се оплаквате все че много шумим когато..
Джин: Ох това ли добре тогава
Джун: Искате ли да отидем в другата ни къща? Не сме ходили отдавна там?
Юнги: Айде тогава
Чим: Шш да не изпротрошите леглата 😇🤣
Т/И: Няма бе споко..ще видим..
Благодаря виии ❤!Джин: За нищо ❤
*край на ретроспекцията*
Т/И бутна Тае на леглото и започна да го съблича..
След това тя започна също да се съблича бавно, защото виждаше че на Тае му харесва.
Той започна да я целува по врата й и да оставя тъмно лилави смучки по врата й. Завъртя лицето и я захапа по ухото, а на нея и харесваше много.
Тя започна да му прави смучки по добре оформеното му тяло и плочките му..направи му няколко и след това го целуна страстно като естествено той отвърна веднага.. Беше дълга, но накрая нямаха въздух и затова се отделиха да си поемат малко въздух..
След това Тае взе и обърна Т/И и навлезна в нея бавно.
Тя изстена тихо, но след това и стана удоволствие и Тае започна по бързо да се движи.
Стаята се оглавяваше в тяхните стонове..
И така след няколко рунда те свършиха по едно и също време.Тае: Ех скъпа хареса ли ти?
Т/И: Разбира се бебе, а на теб?
Тае: И още как..обичам те
Т/И:Оо и аз те обичам мечо 💜
След това се завиха и заспаха в прегръдките си
*Хей хорааа
Извинявам се че не съм качвала от 1 месец просто не ми идваха идеи и да...
И също че тази глава е кратка, но се надявам да ви хареса
Обичам виии и ви благодаря за 680 четения не го очаквах ❤❤❤❤❤❤*