0.4

1K 51 11
                                    

Cinsel içerik içeren bölüm! Rahatsız olanlar varsa lütfen okumasın ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cinsel içerik içeren bölüm! Rahatsız olanlar varsa lütfen okumasın ^^

"J-jackson" ağzımdan zar zor kelimeleri çıkartabilmiştim çünkü Jackson'ı yıllar sonra ilk kez kendi mekanında görüyorum. Tuhaf çünkü kendi mekanı olsa bile buraya pek gelmezdi.Onu nerden mi tanıyorum? Tek başıma bu mekana geldiğim gün dışardaki korumalar yanımda bir erkek olmadığı için beni içeri almadı Jackson'da tabi korumalara kız benimle birlikte deyince mecburen içeri almak zorunda kaldılar o günden sonrada arkadaş olmuştuk zaten.

"Beni özledin mi lali?"her zamanki gibi sırıtarak konuşuyordu gene sinirimi bozsada Jackson'ı seviyordum ve tabi söylediklerine güler yüzle karşılık veriyordum "Kendini özlettirdin" deyip koluna yapma bir yumruk attım ve gerçekten de özlemiştim onu.

Jackson'ın muhabbeti çok kısa olduğu için birkaç şeyler söyleyip gitti tabi o gidince bende tek başıma kaldım. Öylesine etrafa bakınırken yanıma gelmiş bir jungkook görmeyi beklemiyordum."Hayret yanıma gelmezsin sanıyordum." Dediklerime aldırış etmedi duydu ama aldırış etmedi. Duygusuz ve sert bir ifadeyle "Karım'ın yanına gelemez miyim? " jungkook gerçekten çift kişilikli bir insandı "Tabi, ama sadece sözde olan bir karın diğer kızla yiğişmenizi izleyen karın" sadece dediklerime sırıtmakla yetindi sonra bana dönüp gene sinir bozan sırıtmasıyla "Beni mi gözetliyorsun?" Galiba bana laf sokmuştu derin bir nefes alıp önüme döndüm ve içkimden bir yudum aldım "Evet yiyiştim jacksonla olan muhabbetiniz sırasında" Yüzüne biraz daha yaklaştım "Beni mi gözetliyorsun" dedim az önceki lafını ona kullanarak. Hiçbirşey demeden önüne döndü. Ve sonra çekip gitti.

Hiç kimse beni takmıyordu herkez dans etmekle ve yiyişmekle meşguldü ortamdan gerçekten çok sıkılmıştım birkaç saniye sonra bar tezgahı'nın üstüne çıktım ben çıkınca DJ müziğin sesini daha çok açmıştı tezgahın üstünde dans ediyordum. Herkez ıslık çalmaya başladı. Daha sonra ayağımda bir el hissettim bu jungkook'tu saçları dağılmış ve gömleğinin düğmeleri açıktı bana sinirle bakıyordu ve eliyle inmemi işaret ediyordu.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen!" Gerçekten çok sinrliydi ve kıpkırmızı olmuştu"Egleniyorum"
En azından bişeyler söyleyebilmiştim, kolumdan tuttuğu gibi kalabalığın arasından hızla götürüyordu ve beni bardan dışarı çıkarttı "Burda bekle taksi seni burdan alır" şuan sinirlenen o değil bendim nasıl hep kendini düşünebilir "Ne yani bukadar mı?"dediklerime cevap vermeden barın içine girdi.

~

Sabah olmuştu ama ben dün gece hiç uyuyamamıştım hala dünü düşünüyor ve jungkook'a küfürler yağdırıyordum gene tabi hiç herseyi kafamdan yok ederek telefonumu elime aldım telefonda magazin sayfasını incelerken ağzımdan bir yuhh patlattım.

Sabah olmuştu ama ben dün gece hiç uyuyamamıştım hala dünü düşünüyor ve jungkook'a küfürler yağdırıyordum gene tabi hiç herseyi kafamdan yok ederek telefonumu elime aldım telefonda magazin sayfasını incelerken ağzımdan bir yuhh patlattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dün geceki seul'un en popüler barlarından biri olan B.E.R'da çekilmiş olan yeni bir görüntü . Çiftimiz çok mutlu görünüyor .

Bu haberi gördükten sonra beynime kan gitti çok sinirliydim nasıl böyle bir yalan haberi yayınlayabilirdi. Olduğum yerden kalktım ve hemen giyinmeye başladım telefondan bayan Jeon'u aramıştım ona yalan söyleyip jungkook ile düğün hazırlıklarını konuşucağımızı ve bu yüzden jungkook'un evinin adresini vermesi gerektiğini söyledim oda bana evinin adresini verdi .

~

"Böyle yalan bir haberi nasıl yayınlarsın! " suan jungkook'a çok sinirliydim ve o da galiba şaşkındı sanki olanlardan haberi yokmuş gibi "Bu haberi ben yayınlamadım "
Yalan söylüyordu "Yalan söyleme"
"Ben istemiyorsam bu haberi kimse yayınlayamaz Lalisa" tam adımı söylediği zaman beni etkiliyordu çünkü söyleyiş tarzı çok komikti "Bak bu fotoğraf montajlanmış ve bunu ben yapmadım"gözümün içine baka, baka yalan söylüyordu ondanda zaten bu beklenirdi, yalancıydı. "Sen bittin Jeon Jungkook annene mafya olduğunu ve karanlık işlere bulaştığını söyleyeceğim."Biraz sinirlenmişe benziyordu çünkü kıpkırmızı olmuş ve ellerini sıkıyordu. "Seul'da ben istemezsem kuş uçmaz Lisa." Bu Jungkook denenin eli kolu uzundu galiba çünkü çok büyük konuşuyordu "Ya demek öyle " bana biraz daha yaklaştı ve ellerini belime koydu "Kanıtlayabilirim" dudaklarıma yaklaşıyordu ve elleri giderek aşağı iniyordu, nefesi yüzüme değdiği zaman miğdemdeki kelebekleri özgür bıraktı.Dayanamadım ve dudaklarını dudaklarıma bastırdım. Elleri kıyafetlerimi çıkarıyor, bende gömlekleğinin düğmelerini açıyordum.İç çamaşırlarımla kaldığım zaman beni kucağına alıp merdivenlerden yukarı çıkardı.

Beni usulca yatağa bıraktığında üstüme daha çok çıktı ve iki elini başımın arasına dayadı elleri iç çamaşırımıda çıkarmıştı ve üstümde ileri geri yapıyordu. Onun inlemeleri benim inlemelerim birbirine karışmıştı başı aşağı indiğinde göğüsümün bir tarafında dilini gezdiriyor diğer yeri ise usulca okşuyordu. Boşta kalan kızlığımı ise erkekliğiyle doldurdu.Daha sonra ise o alta ben üste geçmiştim şimdi haz sırası bendeydi yatakta oturur pozisyona geldiğimizde ben kucağında bir ileri ve bir geri yapıyordum buda galiba onun hoşuna gitmişti, ellerimi boynuna doladım ve yavaşça ensesini okşadım. Bir süre sonra ayrılmıştık.

¤¤

Sabah uyandığımda güneş gözlerimi kamaştırıyordu ve bende bunun üzerine gözlerimi kıstım yanıma baktığımda Jungkook yoktu galiba gitmişti.Şuanda bir sürtükten farksız gibi hissediyorum. Ve çokta aptal bir insan olduğumun farkına vardım Jungkook'un bana dokunmasına izin verdiğim için, dilini vücudumda gezdirdirmesine izin verdiğim için ve en çokta Ona karşı çıkmadığım için.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SECRET  (Lizkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin