Vzbudila jsem se ráno o půl sedmé a šla si zaběhat. Pak mi najednou zazvonil telefon. Lydie.
"Sladkých sedmnáct holka.", řekla sladce.
"Jak o tom kruci víš?!", řekla jsem nechápavě, nechtěla jsem a nechci žádný dárky, i když možná lepší, že to Lydie ví, kdyby to zjistila pozdě, no radši nemyslet.
"No řekněme, že mám svoje zdroje, tak ve škole,pa.", a ukončila hovor.
Jestli Lydie cekne.... No co si namlouvám ,celá parta to už určitě ví . Doběhla jsem domů, dala sprchu a udělala ranní hygienu. Najednou někdo zazvonil. Kdo mě zase otravuje.
"Isaacu......", ani jsem to nedořekla.
"Všechno nejlepší princezno .", řekl a dal mi puget růží a dlouhý polibek. Ukápla mi slza štěstí.
"Nebreč, musíme do školy.", řekl Isaac.
"Děkuju moc, miluju tě. ", řekla jsem a objala ho.
"I já tebe",a objetí mi opětoval .
"Růže ? To už je i na mě moc sladký vlkouši.", a rozesmála jsem se. Dala jsem kytici do vázy a vyrazili jsme do školy.
Vešla jsem do školy a šla ke svý skříňce, ale tam byli všichni lidi z party.
"Co tady děláte????", zeptala jsem se a všichni se otočili a řekli všechno nejlepší. No bezva.
"Lydie asi tě roztrhnu .'', řekla jsem už s úsměvem od ucha j uchu.
"Dneska ti pořádáme oslavu a než cokoli rekneš , tak tam budeme jenom my.", řekla a já si oddechla.
"Oh, fajn .", řekla jsem a všichni se usmáli.
"Teď padám do třídy,pa", řekla jsem a odešla.
"No víš nechci ti do toho kecat, ale hodinu máme všichni společnou."',poznamenal Scott.
"No bezva, tak jdem. A o mých narozeninách už ani slovo.", zavelela jsem a šli jsme konečně do té třídy.
Po škole........
"Lydie je to opravdu nutné?", opáčila jsem se na Lydii, když už mi cpala asi čtvrté šaty na zkoušku.
"No jistě že je. Je to tvoje oslava a sedmnáctiny máš jenom jednou, brouku.", odpověděla Lyd na můj pokus se vysvobodit.
Moje šaty:Šaty Lydie:
Ta oslava byla fakt úžasná. Byli jsme tam jenom my a to jsem se docela divila, podle toho jaké dělá Lydie párty. Ale i s touhle se fakt předvedla. Krásnej dort jsem dostala. Jinak jsem dostala i nějaký dárky no......Lydie mi koupila ty šaty s botama a nutno podotknout drahý šaty s ještě dražšíma botama, Stiles se Scottem se složili na obřího plyšáka no a Isaac mi koupil náušnice a Derek k těm náušnicím náhrdelník. Peter mi dal i za Coru, která nemohla přijít mikinu s kapucí. To je oblečení, který nosím úplně nejvíc.
Všechny ty lidi MI-LU-JU!!!!!
Boty:Plyšák:
Náhrdelník a náušnice:
Mikina:
ČTEŠ
Vlčice
Werewolf~Teen wolf fan-fikce~ 1 neobyčejná dívka. 17 let . Vlkodlačí gen. Touha najít otce - - a dost možná ho zakopat hluboko pod zem. ...................................................................... To je deja-vù. Teď tady před tebou stojí tvoje dal...