Bedenim sıcak suyun altında iyice gevşemişti, duştan çıkıp kendimi havluma güzelce sardım saçlarıma da bir havlu doladıktan sonra buğudan hiç bir şey görünmeyen aynayı elimle tam ortasından sildim.
Aynanın karşısında öylece kendime baktım, "kendine gel Nisan boş hayallere ayıracak vaktin yok senin, hedeflerin ve başarman gerekenler var hemen silkelen ve kendine gel. "Aklımdan çıkmıyor işte ne yapsam da çıkaramıyorum! Bilinç altımın tam ortasına bağdaş kurmuş ve oradan kalkmaya hiç niyeti yokmuş gibiydi.
Unut artık şunu Nisan! Sanki daha önce hiç erkek görmemiş gibisin iyice saçmalamaya başladın, bu sen değilsin.
Arkanda bırak.
Sonuç olarak onu unutmaya karar verdim, tekrar görmem gerekmeyecek nasıl olsa..Odaya kızların yanına girdiğimde ikisi de bana soran gözlerle bakıyordu, hoş bende kendime öyle bakıyordum. Alışkın olmadığım bu halim beni de çok şaşırtmıştı, insanın hayatta bir kere yaşayacağı duyguları belki de ben bir daha hiç görmeyeceğim bir adamda yaşamıştım, bunun burukluğu sardı bir anda içimi.
"Neyin var Nisan neden suratın asık, canını sıkan bir şey mi oldu? '',
arkamı dönüp kızların yüzümü göremeyeceği şekilde elbise dolabıma yöneldim ve kıyafet seçiyormuş gibi yaptım, yüzümde ki ifadeyi görmelerini istemiyordum daha doğrusu bugün olanları onlara anlatıp dillerine düşmek hiç istemiyordum, hem zaten anlatılacak bir şeyde yok ortada sadece benim aptal düşüncelerim.'' Hayır, gayet iyiyim her şey yolunda kızlar beni merak etmeyin.''
Sadece kendini kandırıyorsun.''İş görüşmen nasıl geçti?''
"Umarım güzel geçmiştir Hale'cim, burası da olmazsa ne yaparım bilmiyorum.''
'' Neden Mert'in teklifini kabul etmiyorsun sana aile şirketlerin de hemen bir yer ayarlayacağını söylemişti.''
Mert ! Yine hatırlamak istemediğim anılar bir anda gözümde canlanıverdi. Evet bana defalarca staj yerim için dert etmemen gerektiğini, şirketlerinde hemen bir pozisyon açtıracağını söylemişti ama ben bunu kabul edemezdim. Zaten benim için hep bir şeyler yapıyordu bunu kendim başarmak istiyordum ömür boyu yanımda olamazdı ya sonuçta.
Hem diğer sebepse bana olan ilgisinden dolayı onunla aynı ortamda çok uzun süre kalmak istemiyordum, hele ki onun şirketinde. Dün zaten yaptıklarından dolayı onun yüzünü görmek istemiyorum, arkadaş olarak gördüğüm bir insanla bu tarz yakınlaşmalar hiçte hoş değil, tabii sadece ben onu böyle görüyordum onun duyguları bana karşı hep farklıydı biliyorum dünde bunu açık açık belli etmişti zaten.
Okulda ki bütün kızların hayal ettiği tarzda erkeklerdendi Mert.
Yakışıklı, zengin, uzun boylu, yapılı, karizmatik, ağır başlı ve merhametli bir yapıya sahipti, diğer şımarık züppelere hiç benzemiyordu, onun bu yönünü hep çok sevmişimdir.
Ama nedense hep bir şeyler aradığımın o olmadığını söylüyordu bana, uygunluk bakımından her şeyiyle tastamamdı ama kalp işte hep ritmini değiştiren birisini arıyor, ve ben Mert'e baktığımda içimde bir şeylerin kıpırdanmadığını hissedebiliyordum.
Evet onu çok seviyorum ama bu sevgi hiç bir zaman arkadaşlığımızın önüne geçmedi, bundan sonra da geçemez.Hale'ye cevap vermek için arkamı döndüm,
'' Hayır Hale çok zor durumda da kalsam arkadaşlarımdan yardım almak istemiyorum, hele ki böyle bir durumda. Bunu kendim başarmak istiyorum siz dert etmeyin lütfen ben her şeyi halledicem.'''' Tamam canım sen nasıl istersen "
Ona samimi gülücüklerimi gönderdim, Eylem'e baktığımda sanki bana bir şey söylemek ister gibi bir hali vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AURORA
RomanceOnun gözleri.. Siyah ve dipsiz bir kuyu gibi, sıcak ama aynı zamanda da soğuk, belirsiz ama bir o kadar da anlaşılmayı bekleyen. Ah.. sen bana ne yapıyorsun böyle .. Kimdi bu esrarengiz adam .. Gözlerinin derinliklerinde kaybolduğum, bana daha önce...