"Apuci"

108 5 4
                                    

Sziasztok! Tudom hogy nyár van de gondoltam inkább ide írom. Most epmondok nektek erről a Apuciról valamit ami ugye saját tapasztalat.

Igen én is olvastam ilyen könyvet de mostmár én is szégyellem magam miatta. Még azok bejönnek amik nem annyira erőszakosak. De van amikor már brutál! Személy szerint én amúgy is perverz vagyok de amiután olvastam ilyet azután valamilyen szinten méginkább. Tudom hogy még nem kéne ilyeneket olvasnom dehát a kíváncsiság az nagyon hajthatja az embert. Velem is ez volt. Így visszagondova tényleg nem kellett volna. De én nem rejtem el és felvállalom hogy; igen! 13 éves létemre olvastam ilyen könyvet. Az már más hogy még milyen 18-asakat olvasok(😏). Az én dolgom ugyebár. De úgy érzem hogy ez az Apucis szarság valamit nagyon elront az emberben. Nem értem hogy miért gondoltam azt én is hogy ez jó. Mert egyáltalán nem jó. Akik ilyet írnak és netalán elolvasnák ezt nem akarok fikázni senkit mert a szíve joga hogy mit ír. Na de az már ha még egy NÁLAM fiatalabb is ilyet ír hát az már felháborító. Még azoknál megértem akik ebbe a 18-as korba vannak. Mert nekik van joguk ilyet írni mert ők már nagykorúak. Na de pl. van egy Chris Evans-os Apucis story. Na az nem durva. Az 14-es. Meg azt sem értem ebbe hogy eggyer írók így a idősebb 20-30-as éveikben járó férfiakat állítják be vadállatnak. Meg amúgy is a szívnek nem lehet parancsolni. Olyan korú emberbe szeret bele mindenki amilyenbe csak akar. Csak azért mert ez a fölé-alárendeltség semmit sem ér. Egy ember az egy ember. Mindegy hogy hány éves vagy, hogy nézel ki, milyen a bőröd. Ő is egy ember. Na az meg már más hogy Harry-t miért próbálják bemocskolni. Egy szeretetre méltó embert. Nekem az a véleményem erről az Apuciról hogy lényegébe nem szar élvezhető főleg ha romantikus de tényleg. Nem ítélem el azokat akik ilyet írnak. Had írják! Főleg akkor ha visszafogottan és romantikusan. Mert van olyan amin én is sírtam mert romantikus. Mert az író az ilyen szex részekett visszafogottan írja. Na de visszatérve az én korosztályomra akik ilyeneket írnak. Felháborító. Na de írok egy megható kis szöveget olyanoknak akik ilyet írnak és netán idetévednének; (Ha szeretnéd nyugodtan olvasd el még akkor is ha nem írsz Apucis storyt)


Ha idetévednél te aki pont ilyet írsz és feljebb már elmondtam hogy hány éves vagyok de azért ideírom. 13 éves vagyok. Ha te ilyet írsz és ennyi ne adj isten kevesebb vagy; Könyörgök fejezd be! Nem tudsz te semmit a szexről. Én se te se. Ezt hagyd azokra akik értenek hozzá. Meg persze azokra akik ugye már tanultak róla. Főleg az Apucis storykkal hagyj fel. Ha írsz egy romantikus storyt amibe netán raksz szex jelenetet akkor kérlek; fogd vissza magad. Vegyél példát másokról. Pl.: Ayumi_chan97. Hiába írt az egyik storyába szex jelenetet meg ugye a youtube csatornáján is van olyan de attól függetlenül élvezhető és nem olyan durva kifelyezéseket használ. Mint pl amilyet te; Baszott, megkúrta. Istenem tudod egyáltalán a szó jelentését?! Esküszöm ettől a falra mászok. Tanuljatok pl Ayumi_chan97-től. Nagyn jó romantikus storykat ír. Nagyon szeretem a storyait. Na de köszönöm hohy elolvastad még akkor is ha nem írsz ilyen storyt.





Na de! Az egyik osztálytársam (DorinaVgh) az egyik leg kínosabb szitut vázolta fel de kétlem hogy ez bárkivel is megtörténhet. Na itt a szitu;

"Éppen ott van nálad a pasid. Ott ebédel. Nagyban esztek de te megszólalsz;
-Apuci ideadnád a sót?
Az apád és a pasid meg egyszerre nyúlna a sóért. A családod a gyönyörű WTF?! nézéssel nézne. Ti meg elszüllyednétek szégyenetekben"

Na hogy tetszik a szitu? Nagyon örülök hogy kiadhadtam magamból az Apucis dogokat. (Bár tényleg van olyan ami tényleg jó, visszafogott, romantikus szivesen visszaolvasná az ember. És az már ugye nem számít hogy mennyi káromkodás meg szex van benne😏😏.) Na de a lényeg ha végigolvastad és nem untál rám közbe akkor köszönöm és bocsi a helyesírási hibákért. A kövi részig;

Puszii!!😘😘😘

Hülyeségek amiket a 8.b csinál! (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora