#94

3K 184 94
                                    

Evet sayın seyirciler! Size bilgiler bulurken aniden gelen kırmızı bülten haberimiz ile bütün sasusaku fanları olarak şok geçirdik. Bu haberi derleyip hemen sizlere sunmak istiyorum. Okuyucularım asla geri kalmamalı.

Evet şaka bir yana birkaç gündür görmüş olabilirisiniz ki ekibimiz "Sasuke Retsuden" adlı bir roman çıkardı(kitap kapağı üsttedir). Çizimlerini Kishimoto kendi çiziyor yazarı ise daha önce birçok Naruto romanında yer almış Jun Esaka.

Yazarımız Jun'un dediğine göre Sasuke Retsuden isimli kitap Sasuke ve Sakura arasındaki ilişki hakkında(çift, sevgili ve bir aile olarak ilişkileri).

Ve yazar diyor ki;

"Kendi yorumum olsa da, okurken biraz bile olsa eğlenirseniz çok mutlu olurum."

Kitabı bu kadar popülerleştiren ise Sasuke ve Sakura'nın "yüzük" olayı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabı bu kadar popülerleştiren ise Sasuke ve Sakura'nın "yüzük" olayı.

Şimdi anlatacağım ve yazacağım bütün olaylar tamamen gerçek. Sasusaku sonunda hayal ettiğimiz gibi romantik sahneler yaşıyor! Önce size kitaptan bir sahneyi çevireyim daha sonra da açıklayayım buyrun efenim;

"Oh hayır, su toplayan yerim yarıldı! Ah ama şansa bak. Böylelikle tıbbı koşuğa gidebilirim."

"Tıbbi koşukta bir şey mi oluyor?"

"Bilmiyor musun? Buraya yakın zamanda gelen bir doktor-san var. Nazik olduğu için itibarı olan güzel bir kadın, bilirsin ya."

Jiji sırıttı ve ekledi. "Ayrıca bekar. Sevgilisi de yok."

Sasuke basını yana eğerek tepki verdi. Şaşırmıştı.

"Onun bekar olduğunu nereden biliyorsun?"

"Çünkü bir yüzük takmıyor."

Yüzük mü?

Sasuke'nin mimiklerinin daha da şaşkına dönmesi ile Jiji anladı ve "Ah... anlıyorum" dedi. Açıklamaya devam etti:

"Başka bir ülkeden geldin değil mi? Bu Redaku ülkesinde evlendiğin zaman yaptığın özel bir harekettir. Yüzüğü birbirinizle değiştiriyorsunuz. Birinin sol elinin dördüncü parmağına yüzük takması, evli olduğunun işaretidir. Ve, doktor-san bir yüzük takmadığına göre... Ah. Oh hayır devriye geziyorlar."

Devriyelerin tur için yaklaştıklarını fark ettiğinde Jiji fısıldaşmayı bıraktı.

Daha sonra Sasuke oradaki mahkumları kıskanıyor. Ve Sakura'ya kendi çakrasından yaptığı bir yüzüğü veriyor. Böylelikle Jiji adındaki mahkum Sakura'ya yürümek istediğinde Sasuke onu durduruyor.

Ama!

Bu yüzük ilerki bölümlerde Sakura'nın hayatını da kurtarıyor! Evet doğru duydunuz.

Sakura düşmanlardan kaçarken bir yerde sıkışıyor ve başı belaya giriyor. Tehlikede olduğu zaman Sasuke, Sakura'nın elindeki yüzük sayesinde onun yerini buluyor ve onu kurtarıyor.

----●----●----

Evet şimdilik bu kadar.

Sasuke Retsuden ve bu yüzük meselesi hakkında neler düşünüyorsunuz? Çeviriler hoşunuza gidiyor mu?

Ve ayrıca bu bölüm için cidden çok zaman harcayıp kafa yordum.

Çoğu bölüm için bu şekilde ama bu yeni bir konu olduğu için olabildiğince bir sürü yerden araştırıp doğru bilgi vermeye çalışıyorum. Kısaca demek istediğim;

Güzel bir vote verip yorum yaparsanız beni cidden çok mutlu edersiniz ve bi anlamda emeğimin karşılıksız olmadığını söylemiş olursunuz. Bütün hepsi benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim <3

SasuSaku BilinmeyenleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin