... Nem mondhatni, a terem zúgott az üressegtől, de valahogy ez az újdonsült barátainknak nem tűnt fel. Alig bírták kivárni amíg a másik be nem fejezi a mondandóját. Hát igen, érződik valami a levegőben. Csak sajnos ezt nem csak ők érzik.
...
Bence, akármit is akart mondani, már nem tudta. A fiúk berondítottak az osztályterembe, és teljesen tönkretették a bensőséges pillanatot. Két gyerek pedig ott ült megszeppenve, mert teljesen elfelejtettem hogy tesi órájuk lesz.-Hát szuper- Gondolta magában Bence miután végigfutott az agyán milyen büdös lesz tesi óra végére és igy Gréta tuti nem ül majd mellé az uccsó órán.
Mindenki ment a maga dolgára senki nem foglalkozott semmivel, csak hogy ne késsenek el tesiről, mert azt bizony megszivják a kis tinik. Mert hát igen, kicsik még ők 14 évesen és őket a legkönnyebb szivatni. Bence is igy tett. Levágta magát a padra de nem járt semmi máson az esze csak azon, amit Grétanak akart mondani. És valahol úgy is érezte mintha valami fontosat nem tett meg. És hát tudni kell Bence nem az az ember aki a legnagyobb önbizalommal rendelkezik, de ez érthető is mivel még csak 14 éves.
-Fhú de nincs kedvem tesizni- mondta Ádám akivel már ma minden rossz megtörtént reggel óta, és félt most is valami nem igazán kellemes fog jönni most az életeben.
-Hát... Én nem értelek titeket! Végre valami használható óra... - ordította rá Ádámra az álláspontját, aki alapból elég könnyen befolyásolható személyiséggel rendelkezik, ezért sokszor nem viselik el a fiúk.
- Najó.. Most hogy így mondod kedvem támadt egy kis mozgáshoz- tette hozzá mintha ezzel Kendenél akarna bevágodni.
- Na de Bence?! Te és Gréta? Hát egyből belecsaptál a lovak közé - említette Kende.
És hát valljuk meg, Kende egy sokkal tinédzseresebb fiú mint Bence, és ez meg is látszott, mivel Bence köpni nyelni nem tudott. Lefagyott mint a Windows XP a számtech terembe a második program megnyitásakor és eltelt egy-két pillanat míg megszólalt... vagyis inkább megmukkant.
- Hááát... Mi csak beszélgettünk Föcin tudjátok öm föcis dolgokról. -
Kende már mondta volna a mondadóját mikor Tóth úr, a tesi tanár benyit és beordít:
-PUHÁNYOK! KÉSZEN ÁLLTOK A FELMÉRÉSRE!? -Itt szakadt ki az összes fiú dobhártyája és még Kende is hátravágta magát a padra.
Bence örült nagyon, mert tudta hogy itt most megtudja magát mutatni és főleg az erejét a többi fiú előtt. De valahogy neki jobban szamított hogy Grétanak megmutassa mit is tud valójában.
... - 5 KÖR FUTÁS BEMELEGÍTÉSNEK!! - ordította torka szakadtábol Tóth úr és a fiúk már futottak is....
FOLYTATÓDIK HAMAROSAN...
KAMU SEDANG MEMBACA
Az életem...
Fiksi RemajaEgy kisfiú kalandjai, ami napról napra válozatosabb lesz, aminek végén egy kész férfivé válik.