... Hát mit is mondhatni, retek meleg van az biztos. Bence tervezi a fejében a tökéletes bemelegítést amivel a legjobb teljesítményét tudja kihozni magából. Futás közben élvezi ahogy a szellő megcsapja és ez kicsit ki is zökkenti a gondolataiból ami nem is baj, mert már valószínű túl rágta az egészet.
Mindenki egyénileg melegít, vagyis inkább az akinek ez számít, vagy tudja hogy ennek értelme is van, és nem csak egy kötelező rutin dolog amit meg kell csinálni mert meg kell csinálni. Viszont Bence mintha nem ebben a világban lenne. Már nem is tervez, már a futást képzeli el. Minden egyes eshetőségre felkészült. Mondjuk. Mert még akkor nem tudta, hogy a lányokkal fognak futni. Na itt megint leblokkolt, mint az előbb az öltözőbe. Csak most nem a többi fiú előtt. De tudta nem szabad Grétát követni vagy vele futni hisz neki akar teljesíteni.
- Az első 15 ember álljon be! - mondta Tóth úr sietve hogy mindenkinek legyen ideje szépen beállni
(maga Tóth úr nem volt egy rossz ember vagy éppen egy rossz tanár, csak valahogy sose akart közelebb kerülni a tanítványaihoz ezért mindig egy lépéssel hátrébb állt és hangosan is beszélt, hogy csak rá figyeljenek. Mondhatni imádta amikor figyelték.)
Bence volt az első nagyjából aki beállt és hát így tettek a fiúk. Lány nem is állt be vagy egy kettő talán csak Fanny. De ez Bencének nem számított. De Kende... Ő más tészta volt mivel ő mindekinek meg akarta mutatni milyen erős és az összes lány szívét magáénak akarta tudni holott semelyik lány nem volt az ő ízlésének való. Ha egyáltalán valaki is annak való volt. Csak ő is azt akarta hogy nézzék és csodálják.
Beálltak mindannyian, de valahogy nem izgultak hisz 2000 méter az nekik nem sok. Reméljük. És ezt Tóth úr is reméli mert az előző órán is többen is rosszul lettek a meleg miatt. Vagy csak szimplán nem bírták, de mindenképpen az első jobban hangzik. Mondjuk kinek?
-Mindenkinek 5 kört kell megtennie! Számolja mindenki magának mennyinél jár és ne csaljatok nincs értelme! Aki nem tudja magába tartani hívhatja a többit hogy segítsen neki!- mondta mindenkinek Tóth úr.
Bence egyből gondolta talán Gréta segíthetne, de milyen gáz lenne hogy csak neki kell segítség. Szóval erről hamar letett.A Nap még mindig iszonyúan sütött de valahogy ezt élvezték. Szép időbe melegbe futni jobb mint esőben vagy sárban. Na de persze Kende örült ennek a legjobban. Hisz ő majd jól leizzad, de ha nem is, a végén leveheti a pólóját. Ezt már magyon regóta meg akarta tenni. Valamiért vágya volt, hogy megmutassa milyen felsőteste van. De max csak a stréber lányokat érdekelhette, mert a többi lány örült, hogy még nem kell futni meg addig is Instázhatnak. Mert hát ez egy ilyen belsős verseny volt kinek van több lájk a képen, vagy éppen kinek van több követője. De hát tinik most nekik minden új és mindenből versenyt csinálnak.
Végre mindenki beállt. Gyorsan mindenki felkeszült lélekben, hogy minnél hamarabb elinduljanak amikor Tóth úr megfújja a sípját.
-Na puhányok mehet?-
-IGEN- egyöntetűen ordították mintha most jönne a Jézuska Karácsonykor.
-Na akkor felkészülni! Vígyázz! *síp szó*-Ilyen gyorsan senki nem rajtolt el mint Kende, de hát ki más. Valószínűleg egész évben erre az egy tesi órára várt. Mint tavaly is, ő vezette a csapatot. Övé is volt a suli rekord, tuti ezt akarta megdönteni. De valahogy Bence nem akart vele versengeni, mint mindjuk Ádám vagy Peti mert tudta hogy 2 kör múlva már úgyis mögötte lesznek.
Beért az első kör, és ki más mint Kende vezetett, utána Ádám, majd őt meglepően Beni, Bence inkább a középmezőnybe tartozott. Igazából az utolsó hely ilyenkor mindig Lalié aki nemcsak meg rossz is a sportokban, de meg szegény nem is vékony. Neki csak egyetlen célja volt, idén ne ő legyen az utolsó. Az mindegy volt onnan hogy hol állt, csak kicsit mégis ő is sportosnak érezhette volna magát. A második kör végére feltört Peti és kivételesen még Kendét is megelőzte. Bence számításai nem voltak rosszak hamar ő is előrébb került megelőzve pár fiút, akik akarták tartani a tempót Kendével, de sajnos nekik ez nem ment. Így körülbelül a 6. 7. helyen futhatott.
De hát még ez a második kör vége.
YOU ARE READING
Az életem...
Teen FictionEgy kisfiú kalandjai, ami napról napra válozatosabb lesz, aminek végén egy kész férfivé válik.