Da alt var pakket la jeg meg ned i sengen og så opp i taket. Rolig lukket jeg øynene og minner fra The Famous House strømmet inn i tankene mine. Da jeg og Felix kysset under vannet, da jeg og Oscar hadde en piknikk på toppen av fjellet, da vi var i studio og spilte inn en sang, da alt var perfekt.
"Er det sant?" Oscar sto i døren og så på meg med et trist blikk. "Har Ogge fortalt at jeg har..." begynte jeg før han avbrøt meg. "Jeg bryr meg ikke om hva du har og ikke har. Skal du hjem?" spurte han og satt seg ned på sengekanten ved siden av meg. Jeg så lenge på han uten å si noe. "Hvem har sagt at jeg skal det?" spurte jeg og så ned i gulvet. Jeg kjente følelsen av anger spre seg rundt i kroppen. "Jeg sto bak døren," hvisket han og smilte. Jeg begynte å fnise før jeg dultet litt borti han. Det ble stille noen sekunder før jeg nikket. "Ja, jeg skal dra." Oscar stirret meg rett inn i øyene. "Men vi har bare vært her i en måned. Du har masse tid igjen til å passe inn." Jeg ristet forsiktig på hodet og kjente at tårene presset på. Han la armen rundt meg og dyttet meg hardt, men behagelig, inntil han. "Jeg har blitt så glad i deg," mumlet jeg mens jeg gråt.
"Amalie, Lone, jeg kommer til å savne dere," sa jeg mens jeg ga dem en klem hver. De snufset og tørket tårene. Jeg ga klem til alle sammen. Da jeg kom til Felix klemte jeg han veldig hardt. Han beklaget for hvordan han hadde ødelagt forholdet til meg og Oscar. Jeg kysset han på kinnet og ønsket han lykke til videre i livet. "Oscar!" ropte jeg og løp bort og ga han en stor klem. En klem som varte i et minutt. "Jeg vil aldri gå fra deg," snufset jeg og lente meg tilbake. Han tok tak bak nakken min og kysset meg. Da leppene våre møttes ble jeg varm i hele kroppen. Et kyss jeg aldri ville glemme. Fra en gutt jeg aldri kunne glemme.
ESTÁS LEYENDO
The Fooo ~ It's Not Love Without Lies
FanficDenne fortellingen handler om 15 år gamle Miranda som er en kjent youtuber. En dag blir hun spurt om å være med på programmet "The Famous House" som går ut på at 8 kjendiser er samlet i et stort hus i to måneder. Miranda oppdager kjærligheten, men d...