Část Třinactá.

1.2K 45 4
                                    

Z pohledu Šany:
Probudila jsem se v neznáme místnosti.
Je něco kolem pěti hodin odpoledne. Kurva moje hlava.
,,ahoj kočko, konečně si se probudila víš já-" ,,jojo jasně, dík za sex ale já musím do práce. " přerušila jsem nějakého nahého typka vedle mě. Jasně šany, do práce prijdes hodně pozdě když už je pět odpoledne. Ale neměla jsem náladu tu zůstat dyl než pět minut.
,,byla to neuvěřitelná noc" řekl a chytl mě za boky když jsem se zrovna oblékla svoje oblečení.
,,hele stop brácho, šlo jen o sex. " potvrdila jsem mu a zbirala svoje věci a odešla z neznámého bytu.

Tohle se děje skoro denně bych řekla. Nemám tušení kudy jít domu tak si zavolám taxík.

Když jsem konečně přišla domu uviděla jsem Lucy jak na mě vtipně Zíra.
,,zase další? " Zasmala se.
,,no jasně " usmála jsem se a vytáhla z ledničky nějakou pomazánku, šla pro chleba a nasnidala se svým způsobem.
,,včera se mě ozval překvapeně člověk kterého vidět nechceš." Řekla s nervozitou v hlase.
,,jak to myslíš?kdo?" Nechápavě jsem se na ni podívala.
,,no, Dominik Citta " řekla se Smíchem.
,,no ten mi ještě chyběl. " dořekla jsem a předváděla že bleju.
,,jako oni chtěli aby jsme šli s nimi do baru Jakub to vzkazuje." Řekla s úsměvem.
,,Vlček ani Citta mě nezajímají můžou jít sami já rozhodne nejdu. " řekla jsem a vztekle se zakousla do chleba.
,,no taak" řekla.
,,no co je ? " usmala jsem se.
,,pojď se mnou " udělala na mě psi oči.
,, co za to ? " řekla jsem a povytahla jedno obočí.
,,gut chlast, A v případě dobrý Sex." Řekla a Mrkla.
,,ach jo ja z tebe ještě budu šílet." Řekla jsem ,,Tak fajn ale zaplatíš mi Alkohol!" Pokračovala jsem.
,,jasně !" Vypíštěla Ježíši maria

Jako oukey jsem zpět a zase budu psát prázdniny byli top ale teď zase k práci 🤘🏻❤️

Nasad si ty Sluchatka!Kde žijí příběhy. Začni objevovat