CHOU TZUYU

31 1 1
                                    

Soğuk bir geceydi,Tzuyu attığı her adımın sokakta yankılanışını duyuyordu.Saatine baktı:
[03:32]
Telefonunu cebinden çıkardı ve Jihyo'dan okunmamış 46 mesajı vardı ayrı olarak Nayeon'dan 12 okunmamış mesaj,Dahyun'dan 2 cevapsız çağrı,Chayeoung'dan 21 okunmamış mesaj 4 cevapsız çağrı Momo ve Jeongyeon'dan 2 cevapsız çağrı ve 1 okunmamış mesaj Sana'dan 52 okunmamış mesaj ve 32 cevapsız çağrı Mina'dan 1 okunmamış mesajı vardı ve hiçbirine geri dönüş yapmadı.

Sadece whatsap grubuna
"Ben iyiyim"demekle yetindi.Telefonu tekrar kapatıp cebine attı.
Tekrar yürümeye başladı. Neden yaptığını,nereye gittiğini ne yaptığını bilmiyordu.
İçinde bir boşluk var gibiydi hiçbirşey yapmak istemiyordu hem acıtıyor hem yoruyordu.Gözleri doluyordu ama ağlayamıyordu.
Soğuk hava yüzünden yanakları kıpkırmızı olmuştu ellerini hissetmiyordu.Kalbini de...

Üstünede pek birşey almamıştı zaten kimseye haber vermeden çıkmak istemişti.Çünkü eğer farkedilseydi üyelerin sorularına maruz kalacaktı.
Nereye gidiyorsun?
Neden gidiyorsun?
Yanına koruma almalısın.
Bende seninle geleyim.
Sen küçüksün tehlikeli olur unnie olarak yanında durmalıyım
...
Cevap vermek istemiyordu.İstediğini yapmak istiyordu.Kimseye hesap vermek istemiyordu.

Bir anda kalbi çok hızlı atmaya başladı nedenini bilmiyordu o kadar hızlı atıyordu ki yerinden çıkacak gibiydi rüzgar artmaya başladı ve gök gürültüleri susmak bilmiyordu.

Arkadan bir sıcaklık hissetti korktuğu için arkasına bakamadı.Arkasında bir insan olduğu kesindi.Tzuyu durunca duruyor yürümeye başlayınca devam ediyordu.

Arkadan gelen ayak sesleri hızlanmaya başladı sanki Tzuyu'nin önüne geçmeye çalışıyordu,Tzuyu bozuntuya vermeden aynı tempoyu korumaya çalışıyordu.
Arkadaki kişi Tzuyu'nin önüne geçmeyi başarmıştı.

Bu bir erkekti ve boyu Tzuyu'den uzundu.
Boynunu kapatan bir kazak giymişti.Beklenmedik bir şekilde çok havalı gözüküyordu.

Adamın ağzından şu kelimeler döküldü
-Ben Lee Joon Seo
Sesi o kadar koyuydu ki Tzuyu olduğu yerde kalmıştı
-Ben Chou Tzuyu.
Adam hafif bir şekilde gülerek,
-Biliyorum Tzuyu.
Tzuyu ne yapması gerektiğini kestiremiyordu.
-Benimle ne konuşmak istiyorsun?
Joon Seo ciddileşmişti yüzünde ki gülümseme bir anda yok olmuştu.
-Geçmişini.

\\DARK+ANGEL//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin