Life's Hard

6 0 0
                                    

What Are You Doing!Don't Touch Me!Stop!Please I'm Sorry!Don't Hit Me!MOM!MOM!MOMMMYYYYY!AHHHHHHHHHHH!Get Off Me!It Hurts!DADDDYYY HELP!

Y/n P.o.v

I Jump Up Inna Cold Sweat. My Heart Racing.I Look At My Alarm Clock 5:59.It Was Only A Dream.I Better Get Dressed Before Rayn Gets Up.I Shower Put My Clothes On And Start Making My Baby Breakfast.

Y/n:*Goes In The Kitchen * Shit No Food !

Rayn: *Walking In Still Sleepy * Mama I Hungry

Y/n:I Know Tootie Let's Get You Clean For School First.

°°30 Minutes Later••

Rayn: All Clean Clean Mommy Now Food*Running Too The Kitchen*

Y/n:*Shaking Her Head Laughing Grabbing Their Bookbags And Her Phone* How Bout We Go Too TeeTee Ryan House Tootie ?

Rayn:Yayyy TeeTee !

Y/n P.o.v

I Swea If It Wasnt For Ryan Idek Where I Would Be She Has Been My Bestfriend Since Diapers Nd Has Been There Since The Pregnancy. Thats Why She 's Rayn's God Mommy.

Y/n:Ryan Thank You Sooo Much For Feeding Her

Ryan:Np You Kno I Love Tootie Like Shes My Own . Now What You Gone Do Bout A Job .

Y/n:Im Tryin In Fact Im Late For A Interview Now . Tootie Wanna Hang With TeeTee Ryan Today ?

Rayn:Yea .Bye Mwommy Wove You .

Ryan:Gooooo

Y/n:Okay ThanK You . Love You

YN P.O.V
I Ran To The Bus Stop As Quick As I Can && Luckily The Bus Hadn't Come Yet So I Decided To Go To The Corner Store . I Only Had About $40 Left && I Still Needed Too Feed Tootie So I Got Me A Snickers , Some Chips , && A Arizona . I Was Rushing Out The Store When I Bumped Into Somebody Knocking Everything Out My Purse I Shoved Everything In && Ran For The Bus . I Heard Him Callin After Me But I Had To Go .

???: Ayeeeeee ! U Forgot Yo Phone !Shit She's Gone . I Gotta Find A Way Too Get Back To Her .

Vote

Comment

...Rayn At The Top 😍😘👶✨

Beware The BrokenWhere stories live. Discover now