Bilim insanları, evrenin başlangıcı olarak kabul ettiğimiz, yaklaşık 13.8 milyar yıl önce gerçekleşen Büyük Patlama'nın; imajımızın yansıması olan ve zaman ibresinin tersine aktığı bir başka evren daha oluşturduğunu düşünüyorlar. Yani tek bir evren olmadığını, sonsuz sayıda evrenin var olduğunu söylüyorlar.
Bu teorinin ortaya attığı bir iddia da, bu evrenlerin varlığının kesin olmasına karşın asla evrenlerin varlığını kanıtlayamayacak olmamız. Bunun sebebi ise, bu evrenler arasında hiçbir etkileşimin olmaması. Kısacası, başka bir evrende başka bir siz varsınız ama bu asla kanıtlanamaz.
Bugüne kadar paralel evrenler ile alakalı teoriler bu yöndeydi. Ancak şu an, bu teorileri alt üst edebilecek biri vardı ve bunu insanlığa sunmaya fazlasıyla hazırdı.
"Her şey hazır, Doktor Hale."
"Çok güzel," dedi ve elindeki dosyaya son bir şey yazıp yanındaki asistanına verdi. Karşısında gördüğü manzara nefes kesiciydi.
"Yıllardır bu günü bekliyordum, Natalie. Sonunda hayallerim gerçek oluyor."
"Evet, Doktor Hale. Bu muazzam bir şey."
"Tüm kontroller yapıldı, değil mi? Hiçbir eksik olsun istemiyorum."
"Tüm kontroller görevliler tarafından yapıldı, efendim."
"Harikulade."
Doktor Hale'in yüzünde oluşan zafer tebessümü görülmeye değerdi. Tam 7 yıldır bu proje üzerine çalışmalar yapıyor, planlar hazırlıyor ve bunun için en güvenilir, profesyonel bilimcileri yanına alıyordu.
Şimdi ise hayali gerçek oluyordu.
27 Nisan 2043 tarihinde.
"Bugün, tam burada tarih yazılacak, Natalie. Kayıtlara geçsin," diyerek kollarını iki yana açtı ve karşısında duran, devasa makineyi arkasına alarak çalışanlarının dikkatini çekti.
"27 Nisan 2043 tarihinde, Dünya'nın ilk paralel evrenlere geçiş makinesini, ben, Doktor Veronica Hale; düşündü, tasarladı, yıllarca çabaladı ve emeğinin karşılığını aldı! İlk kez hayata geçen bu proje sayesinde artık teori olarak kalan her olayın aslını öğrenerek tarihe geçecek ve insanlık boyutunu sonsuz bir yaşama yönlendireceğiz!!"
Herkes Doktor Hale'i alkışlıyor ve tebrik ediyordu. Birkaç dakika sonra insanlık ve dünya tarihi için büyük bir ilke imza atacaklardı.
Laboratuvar, beyaz önlüklü ve laboratuvar gözlüklü bilim insanlarıyla doluydu. Bu görüntü her ne kadar boğucu gelse bile, Doktor Hale için öyle değildi. Kadın, bu sahnenin yıllarca hayalini kurmuştu ve şimdi tüm hayali karşısında gerçeğe dönüşmüş haldeydi.
"Geri sayıma başlayalım!"
Doktor Hale, talimatı verdiği an makinenin yanında bekleyen iki bilimci hemen işe koyuldu. Veronica Hale ise makineye giden köprüye yöneldi ve kendinden emin bir şekilde yürümeye başladı. Topuklu ayakkabılarının çıkardığı ses kulaklarına bir zafer marşı gibi geliyordu.
"Tuşa bastığınız an 60 saniye başlayacak, Doktor Hale."
Doktor Hale, makinenin önünde durdu ve derin bir nefes alıp verdikten sonra gülümsedi. Kalbi heyecanla atıyordu. Kapakçığın altında duran yeşil tuşa bastı ve bekledi. Makinenin üst tarafında hareketlenmeye başlayan metal parçalara baktı. Daha net görebilmek için bir iki adım geri gitti. Geri sayımın ve makinenin çıkardığı sesler herkesi heyecanlandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinsiyet |One Shot|
FanfictionOna bakmak her gün takıldığı kızlara bakmak gibi değildi. Yayım tarihi: 18.08.19