capitolul 1

61 5 2
                                    

Viața este la fel de cruda cum știm toți, azi o sa va spun povestea vieți mele .
Eu sunt Logan William fiul celui mai de temut mafiot din Now York . Viața mea este foarte periculoasă . Sunt un asasin foarte agil si ucid fără să îmi pară rău că o fac. Cum am mai zis eu mă ocup în mare parte cu droguri si trafic de arme . Am multi dușmani, dar eu voi fi mereu cu un pas înaintea lor .
Este ora 22:30 si am o misiune să ucid un dușman al tatălui meu. Sunt pregătit și aștept ca țintă să iasă din restaurant. Nu o scap din priviri , aștept de pe partea opusă  a străzii . Nici o mișcare , țintă stă de vorbă cu o fata destul de frumoasă dar nu prea îmi pasă cum arată fata . Pe mine ma interesa sa il omor pe Ralf Ocanaua cel mai mare dușman al tatălui meu. Ieri la petrecerea din  Restaurant Ralf mi-a împușcat Tatăl în umăr . Eu nu pot suporta acest gând și m-am hotărât să îl omor . Puțin îmi pasă cum Dar sigur il voi împușcă direct în cap .

După două ore...

În sfârșit iese . Nici nu știe ce îl așteaptă.
Urcă intr-un BMW negru si se îndreaptă către drum .
Urc repede pe motocicleta mea și îl urmăresc.
După treizeci de minute oprește în fața unui hotel. Coboară cu fata si intra. Eu după ei , aștept să  își ia cheia camerei si pleacă în lift. Aștept să văd ce nr. Apasă după îl iau pe următorul. Ajuns la etajul cinci ii vad cu se sărută pe hol. Nici nu au așteptat să intre în camera . Se pregătesc să intre în camera. Când sa închidă ușa o opresc cu piciorul . Îl împing , fufa a început să țipe si ii trag un glonț direct în frunte . Ralf se agită si se repede la mine . Cu încă un glonț îl răpun  la pământ . Ce idiot credea că e mai rapid ca mine.
Inchid ușă și plec , iau liftul si cobor la parter . Mă îndrept la ușă și ies . Urc pe motocicleta si ii dau viteza .
Conduc ca un maniac printre gloata de mașini . O iau pe o stradă mai mică . Din mers observ o fata care fuge si doi tipi o urmăresc. La început nu mi-a păsat , dar când am trecut cu viteza pe lângă ea i-am văzut chipul. Avea niste ochii de albastru închis  și un par negru ca noaptea . Am rămas fermecat de frumusețea ei si fara sa stau pe gânduri am întors motocicleta pe loc . Si m-am întors după fata . Alerga si tipi aia tot o urmăreau. Am băgat viteza mare si cu o rapiditate de mana am apucat o de  talie si am prinso la mine în brațe . Tipi ii lăsasem cu mult în urmă . Dar observ că îmi strânge talia puternic, cu capul pe pieptul meu . Eu conduceam în continuare cu viteza maxima. Când ma uit la ea observ că a adormit . Neștiind unde locuiește , m-am gândit so duc la mine.
După o jumătate de oră  ajung acasă . O iau în brațe și o duc în casă . Deschid ușa cu piciorul încet să nu o trezesc , întru si urc scările . O pun pe pat și o învelesc .
Mă pun pe marginea patului si o admir cum doarme. E așa e frumoasă , avea un corp perfect . Avea forme voluptoase. Mio doream așa de tare . Si cu o fata hotărâtă nu o voi mai lasă să plece. Va fi doar a mea .

Dragoste in stil MafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum