dost /ruh eşi

124 26 1
                                    

Mutlu yıllar hepinize ☁️ İyi okumalar

Büyümüş gözleriyle bütün yüzümü tarıyordu Chanyeol. Gözleri dolarken kafasını hızla iki yana sallamaya başladı.

"Hayır, hayır. Seni burada ne olacağı belli olmayan bir geleceğin içerisine bırakamam. Arkadaşımsın benim."

Yavaşça gülümsedim.

"Bir yolunu bulurum."

Bulamazdım.

"Hayır Jimin. Seni öldürebilirler, sürebilirler. Biz mühürlü bir çift olarak belki müttefik bir sürüden kabul görürüz ama tek başına bir omega olarak başına neler geleceğini kestiremiyorum bile."

Elimi elinin üstüne koydum yavaşça. Dostça bir hareketti. Yine de kurdum öfkelenmişti.

"İyi olacağım, eğer mutluluğu yakalama şansın varken benim yüzümden bunu kaçırırsan kendimi yiyip bitiririm."

İyi falan olmayacaktım. İçim korku doluydu ama umursamadım. En azından onun mutlu olma şansı vardı.

"Jimin, bunu benden isteme."

Tekrar gülümsedim.

"Bunu senden istiyorum, Chanyeol. Mutlu olmalısın."

Gözleri hala yaşlarla ve endişeyle parlıyordu. Başımı ona cesaret vermek için aşağı yukarı sallayıp gülümsememi büyüttüm.

"Yapman gerekeni biliyorsun."

Gözünden düşen yaş büyük gözlerini kızartırken yavaşça bana sarılmıştı.

"Jimin."

Ellerimi sırtına koyup onu susturdum.

"Adı, adı neydi?"

Dudaklarının arasından bahar çiçekleri saçar gibi söylemişti adını. Bu kurdumu bile sakinleştirmişti.

"Baekhyun."

Omzunun üstünden gülümsedim. Benim de gözümden bir yaş akmıştı.

"Baekhyun ile mutlu ol."

Uzaklaştık birbirimizden.

"Jimin, bu yaptığını unutamam."

Önemsiz olduğunu anlatmak için omuz silktim.

"İkimizin aynı anda bu bataklıktan çıkamayacağını biliyorsun. Benim ilerisi için bir umudum yok. Ama senin mutlu olmana vesile olduğumu bilerek mutlu olacağım. O yüzden bunu yapmak zorundasın, tamam mı?"

Gözlerindeki endişe geçmiyordu. Benim için korkuyor olması kısa bir an içimi ısıttı. Önemseniyor olmak, arkadaşım olduğunu hissetmek iyi geldi bana. Emin olmasa da bir süre ciddi olup olmadığımı tarttı. Sonrasında başıyla onayladı.

"Git hadi."

Gözlerindeki yaşlarla gülümsedi.

"Bu yaptığını hiç unutmayacağım Jimin."

Ben de karşılık olarak gülümsedim. Kurdum çok huzursuzdu. Yorgun düşmüştüm yine.

"Sizi buradan kurtarabildiğimi bilmek yetecek."

İyi hissetmem için bu yeterli olacaktı evet ama onlar gittikten sonra başıma ne geleceğini bilmiyordum. Kafamın içinde gezen kötü senaryolara kendim hazırlıyordum ama hangisi gerçekleşirse gerçekleşsin artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.

abience.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin