Η Δώρα έτρεξε αμέσως όταν της τηλεφώνησε για να της πει πως την είχε καλέσει ο Άρης να πάνε μαζί βόλτα στη χώρα το απόγευμα.
"Βάλε καφέ, αλλάζω και έρχομαι" τσίριξε η φίλη της που έμενε δύο σπίτια παραπέρα και έκλεισε φουριόζα το τηλέφωνο.
Η Σοφία ένιωθε ταραγμένη αλλά έψησε το καφεδάκι για τη κολλητή της που δεν άργησε να φανεί ντυμένη όπως όπως με ένα σορτς και ένα πρόχειρο διαφημιστικό t-shirt.
Η Δώρα είχε ενθουσιαστεί με την προοπτική της συνάντησης της Σοφίας και του Άρη και τιτίβιζε ευχάριστα δίνοντας συμβουλές και τονώνοντας το ηθικό της Σοφίας.
"Δε ξέρω πραγματικά γιατί με κάλεσε. Εντάξει ίσως με συμπαθεί.. Είμαι συμπαθητική στο κάτω κάτω.. Δε σημαίνει ότι του γυάλισα.. Μην παίρνουν και τα μυαλά μου αέρα"
"Αμάν πια εσύ και ο αέρας σου που φοβάσαι μη τυχόν κάνεις καμιά θετική σκέψη μωρέ Σοφία. Ο άνθρωπος σε κάλεσε να πάτε μαζί βόλτα. Σίγουρα σε συμπαθεί. Δε θα στο πρότεινε αλλιώς. Αλλά εγώ πιστεύω πως του αρέσεις. Αλλιώς δε θα σου ζήταγε να βγείτε. Σιγά τώρα μην έμπαινε στον κόπο να σε πάει μέχρι την χώρα αν δε του άρεσες.. " η Δώρα επέμεινε στην άποψη της και τσίμπησε λίγο από το κουλουράκι της.
" Μα έχει δεσμό με την Ιόλη.. Δε μου φάνηκε για τύπος που παίζει το μάτι του. Μου έδωσε την εντύπωση σοβαρού ατόμου.. Όχι από αυτούς που θέλουν να σαχλαμαρίσουν πίσω από τη πλάτη της κοπέλας τους"
"Εσύ η ίδια είπες πως αυτή η Ιόλη σου φάνηκε ψυχρή. Ίσως αυτό να φταίει. Να του άρεσες γιατί είσαι το ακριβώς αντίθετο. Είσαι άνθρωπος χαρούμενος και σκορπάς ζεστασιά γύρω σου. Ίσως και ο Άρης ζώντας για καιρό με μια παγοκολώνα, να ψάχνει τη σομπιτσα του." είπε γελώντας η φίλη της και την σκουντηξε..
" Ναι εγώ είμαι η σομπίτσα.. Μόνο που εγώ δε καίω πετρέλαιο, δουλεύω με σοκολάτα.. "συνέχισε στο ίδιο ύφος η Σοφία και μασούλησε λίγο κέικ σοκολάτας που είχε σερβίρει στο τραπέζι μαζί με τον καφέ της Δώρας και τα κουλουράκια.
"Τι λες να φορέσεις;" άλλαξε θέμα η Δώρα και η Σοφία πήρε ύφος οσιομάρτυρα.
" Δε ξέρω.. Καμια κελεμπία ίσως να κρύβει τα πάνω πάνω"
Βλέποντας το ύφος της φίλης της όμως άρχισε να γελάει χωρίς σταματημό.
"Θα σε στείλω με μαγιό αν συνεχίσεις να λες τέτοια,κανόνισε "τη ψευτομάλωσε η Δώρα και της έκανε νόημα να σηκωθεί από το τραπέζι.
Πήγαν στο δωμάτιο της Δώρας και άνοιξαν διάπλατα τη Ντουλάπα της Σοφίας. Για πολύ ώρα εξέταζαν κάθε ρούχο που υπήρχε εκεί και η Σοφία έπειτα δοκίμασε τα επικρατέστερα.
Μετά από περίπου μια ώρα είχαν ξεμπερδέψει. Είχαν διαλέξει ένα καλοκαιρινό φορεματάκι μαύρο με μικρές μαργαρίτες με μια κοριτσίστικη διάθεση και ελαφρώς ανοιχτό ντεκολτέ χωρίς υπερβολές. Η Σοφία καταβάθος είχε σκεφτεί εκατό φορές να στείλει μήνυμα στον Άρη και να το ακυρώσει αλλά ήξερε πως η Δώρα δε θα το άφηνε έτσι όταν θα της το έλεγε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Τα φτερά του έρωτα
ChickLitΜια ντροπαλή βιβλιοπώλης, ένα παλιό γράμμα και μια ιστορία αγάπης από το παρελθόν που οδηγεί τη πρωταγωνίστρια μας σε μυστικά που δε φανταζόταν αλλά και σε έναν έρωτα που δε περίμενε.