7.Bölüm/İki çete

2.8K 185 211
                                    

Küçük bir duyurum var bölümden önce söyliyim dedim:))

Bayram geldi çattı, şimdiden bayramınız mübarek olsun🎈

Bayramda fazla aktif olamayacağım, yani küçük bir ara verelim. 19 ağustosta kaldığımız yerden devam edeceğiz:))

Rüyanın ağzından

Koluna bir serum bağlanmış, hastane yatağında yatan Rüzgara baktım.

"Ya benim birşeyim yok niye gitmiyoruz. Alt tarafı narkoz verdiler."

Mert güldü. "Tamam işte narkozu vücudundan atman içinde serum taktılar. Yarım saate çıkarırlar." Dedi gülerek.

"Merve nerede peki?"

Mert saate baktı. "Berkaylarla taksi tutup gelecekti. Merak etme yanımdan ayırmadın güvendeydi yani."

Güldü. "Eyvallah kardeşim." Dedi Rüzgar.

Telefonum çalınca çantamdan çıkardım. "Sevgi arıyor, geldiler herhalde." Dedim ve açtım.

"Efendim Sevgi."

"Rüya çok kötü birşey oldu."

Korkmaya başlamıştım.

"Ne oldu Sevgi?"

"Merveyi kaçırdılar."

Durdum bir anda derin bir nefes aldım.

"Merveyi mi kaçırdılar?"

Dedim o şokla. Rüzgar hemen doğruldu ve telefonu elimden çekti.

"Sevgi ne oldu?"

Durdu ve dinlemeye başladı. Telefonu bana uzattı ve kolunda ki serumu çekti.

"O piçler Merveyi kaçırmışlar." Ayakkabılarını giyerken Mert tuttu.

"Dur Rüzgar. Doktor çağı-"

Rüzgar Mertin lafını kesti be ayakkabılarını giydi. "Hayır Mert. Sakın durdurmaya kalkamayın." Üstüne hırkasını giymesiyle çıktı. Elif, Mert ve bende peşinden gitmiştik.

Mekana gelmiştik. Berkay ve Sevgi çaresizce kapının önündeki kaldırıma oturmuştu.

"Rüzgar"

Dedi Berkay ve ayağa kalktı. "Özür dilerim sahip çıkamadım." Rüzgar bağırmaya başladı.

"Nasıl kaçırdılar?"

Berkay yere baktı.

"Ben içeri taksi çağırmaya gitmiştim sesler duyunca çıktım ama bir arabada tepiniyordu. Yetişemedim."

Sevgi de kalktı ve başını öne eğdi. "Özür dileriz biz."

Mert girdi araya. "Plakayı aldınız mı?" Berkay başını sallayıp Sevgiyi gösterdi.

"Ben telaştan alamadım ama Sevgi almış." Sevgi hemen cebinden bir kağıt çıkarıp uzatınca Mert baktı.

"Direkt polise gidiyoruz artık." Rüzgar başını salladı. "Evet gidelim ve plakadan bulsunlar." Berkay başını salladı.

"Aynen kızlar dursun burada. Bizde gidelim." Rüzgara onay vermişlerdi.

Berkay, Rüzgar ve Mert gitmişti. Bizde içeri girip oturmuştuk.

"Telefonumun şarjı bitti." Dedim ve çekmeceden sarj aleti bakıyordum ama yoktu. En son ki Mervenin çantasında kalmıştı.

Telefonumu kenara koyup oturdum ve çaresizce beklemeye başladık.
*****************
Can'ın ağzından

Okulda ki Çete 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin