13 # Gizemli biri

58 14 116
                                    

Güne gülüşün ile başlamk...
-P.Y.-

Aloha kuzucuklarım 🐑

Kuzu ana geldi 🐑👑 💃

100k özel kutlama partisine hız kesmeden  Kelebeğin Kanadında ile devam ediyoruz. Bu arada 1k olduk. Bu da gözümden kaçmadı değil. Yavaş yavaş büyüyoruz 🥳🥳

Böl böl yorum yapın hadi yorumlarda buluşalım

Hilal Güney'den.☺️

"Ya sen iyi misin? Abi kitapları renklerine göre dizmek ne ya?"

"Of ne bileyim böyle daha iyi olur diye düşündüm." demesi ile Yunus'a sinirle baktım.

Aptal ya! İki dakika Esma'ya yardıma gittim geldim tüm kitapları renklere göre dizmiş. Bugün yaptığı her şey yetmişti zaten bir de bu olunca patladım.

"Böyle düşünme mi olur ? Vallahi şuradaki sekiz yüz sayfalık kitaplar var hepsini sana atarım. Ferrin şaşar! Aptal! Ay delireceğim."

Tüm konuşma boyunca bizi izleyene baktım. Yüzünde küçük bir sırıtış vardı. Gül sen gül! Canın kitap yemek istiyor galiba.

"Delirme delirme daha sana ihtiyacım var. Tamam özür dilerim. Bak diziyorum."

Ardından kitapları ayırmaya başladı. On kitapta dört yanlışı var ama azalacak yani eskiden renklerine göreydi.

Yunus kitapları masaya götürürken ben de merdiven ile yukarı raftaki kitapları alamaya çalışıyordum. Bir kaç raf indirmiştim. Şimdi ise aldığım rafta en uçta üç kitap falan vardı onları almaya çalışıyordum. Boyum yetmediği için kendime lanet okudum. Ardından parmak uçlarımda yükseldim. Tam alacağım sırada ayağım kaydı.

Eş zamanlı ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı.

Ben kendimi yerde hayal etmişken bir çift kol beni tuttu.

"Her şeyi tutarım demiştim."

Dediği zaman aklıma geldi kitabım düşünce tutmuştu. Bunu da o zaman söylemişti.

Minnetle ona bakıyordum. Yüzü yaralı olmasına rağmen hala yakışıklıydı. Lanet olsun!

Ardından beni indirdi.

"Teşekkür ederim."  o ise gülümsedi. Çağrı'dan bile daha iyi gülüyor be!

"Önemli değil. Oyalanma da işine devam et."

Yanından ayrıldı ama benim gözlerim hala ondaydı. Her hareketi bende farklı hissettiriyordu. Bakışı, gülüşü, bi sözü...

Acaba neden benden uzaklaşmak istedi ki? Bu soru bugünün sorusu. Neden?

Yanıma Yunus gelene kadar bunu düşündüm.
     

🦋🦋

Kitap işi çok şükür bitmişti. Tüm raflar boşaltılıp düzenlenmişti. Kazasız belasız bir şekilde bugünü de tamamladım.

Poyraz beni tuttukkan sonra daha konuşmamıştık ama onun bakışları devam etmişti. Ne demişti bunun için "Gözüme batıyorsun."  Poyraz Yelkenci'yi anlamak zor.

Rehberlik hocamız bize teşekkür falan edip gönderdi. Hala para vermediler diye sinirliyim. Allah'a aşkına bu nedir? Okulda mıyız? İnşaatta mı? İyi bir üniversite kazanmazsam yolum belli artık.

Bizimkilere kavuşmanın verdiği mutluluk ile okuldan çıktım. Hepsi bensiz eğlenmişti. Ben de Yunus...

"Ya abi sonra bu salak tüm boyayı yere döktü." dedi Kerem. Barış boya dökmüş. Keşke o anı görebilseydim ama hayat sana Yunus'u veriyor.

Kelebeğin KanadındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin