Wywiad z postaciami

892 34 31
                                    

Autorka: Witam was wszystkich, moje drogie diabełki w pierwszych wywiadzie z postaciami. Powitajmy naszych gości, bez których to wydarzenie nie miałoby w ogóle miejsce! Bohaterowie książki ,,Miraculum Fenixa"

*Goście wchodzą, a publiczność bije brawo*

Autorka: Dziękuję wam za przybycie, a dzisiejsze pytania zawdzięczamy... MouriPL! Dziękujemy!

Autorka: Najpierw zadamy pytania... Kwami Angel, ale... gdzie ona jest?

*nagle w sali pojawiają się gwiazdki, a gdy znikają na fotelu siedzi Angel*

KwamiAngel: A więc po to mnie wyciągnęłaś z Paryża, abym uczestniczyła w jakimś wywiadzie?

Autorka: Tak, zgadza się. Czy możemy zacząć?

Angel: Dawaj, bo chce mieć to już za sobą. 🙄

Autorka: Co zrobisz, gdy uwolnisz już wszystkie kwami?

Angel: Jak to co? Będziemy żyć długo i szczęśliwie tak jak w bajkach. *uśmiecha się fałszywie*

Via: Nie ujajcie jej!

Angel: Oj, zamknij się idiotko.

Adrien: Via?

Angel: Nie, teletubiś.

Autorka: A co z dziadkiem?

Angel: Ten starzec? Nic mnie nie obchodzi. Chyba, że odda mi szkatułkę ze wszystkimi miraculami.

Biedronka: Po naszym trupie!

Angel: Mogę spełnić twoje życzenie.

Autorka: Dobra, spokojnie mi tu. 

Angel: Ja spokojna jestem, tylko oni są jacyś nerwowi.

Autorka: Haaaa... A Adrien? Będziesz z nim nadal.

Adrien: CO?! Dlaczego miałbym być z tą morderczynią?!

Angel: Wytłumaczmy sobie jedno. To, że ona z nim jest, wcale nie znaczy, że ja coś do niego czuję. Miłość jest dla słabych i to właśnie ją zgubiło, a dzięki temu, ja mam władzę.

Autorka: O-okej... Teraz kolej Adriena.

Adrien: A czy ona może stąd pójść? Czuję się nieswojo w jej towarzystwie.

Angel: Niby Agreste, a strachajło.

Adrien: Nie jestem żadnym tchórzem! A poza tym zabiłaś mi ojca oraz porwałaś moją dziewczynę! Jak w takim razie mogę się czuć?!

Angel: Tch...

Autorka: Angel, mogę cię prosić?

Angel: Dobra...🙄 *znika za kulisy*  

Autorka: Okej... a więc Adrien... jak się czujesz po zaginięciu Vii?

Adrien: A jak mogę się czuć? Nie ważne co bym robił, czy jako Adrien czy Czarny Kot, nigdzie nie możemy jej znaleźć. Mega się o nią martwię. Tym bardziej teraz, gdy wiem gdzie prawdopodobnie może być.

Plagg: Nie martw się dzieciaku... uratujemy ją.

Angel: Plagg?!

Plagg: O nie. Ja spadam! *ucieka podczas, gdy Angel rusza w pogoń za nim*

Miraculum FeniksaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz