"When love is real, it finds a way."
Ayrıldıklarından beri 2 yıl olmuştu. Taylor her ne kadar denese de bu ayrılığı tam olarak atlatamamıştı. Hayatına girip çıkan bir kaç erkek olmuştu ama hiçbirinde aynı hissedemedi. Harry'nin onun için "tek" olduğunun farkındaydı. Taylor için her şey kötüleşiyordu. Media tam olarak farklı bir imaj oluşturmuştu ve herkesin onun hakkında, kulağa hoş olmayan düşünceleri vardı. Ama öte yandan, Harry iyiye gidiyordu. 1D 'den ayrıldıktan sonra çıkardığı ilk solo albümü çok başarılı oldu ve Met Gala dahil olmak üzere bir çok etkinlikte herkesin gözdesiydi. Ayrıldıktan sonra hayatına hiç kimseyi dahil etmemişti ama bu şekilde mutluydu.
O gece Taylor sabah 4 de uyandı. Önce telefonunu kontrol etti, Birkaç mesajı okuyup cevapladı. Kabus görmüştü ve bu sebeple uyanmıştı. Bu yaklaşık 1 aydır devam ediyordu. Harry'yi aklından çıkaramıyor her gece onunla ilgili rüyalar görüyordu. Bir anda hiç düşünmeden aklına gelen ilk şeyi yaptı. Ezberinde olan numarayı tuşlarken bir kez olsun tereddüt etmedi. Sanki tüm benliği bunu yapmasını söylüyordu. Telefon 4 kez kadar çaldıktan sonra Taylor artık açmayacağını düşünüyordu. Tam kapatacakken onun sesini duydu. Harry'nin. Sesi daha uykudan yeni uyanmış gibiydi.
"Taylor sen misin?" dedi yorgun ve uykulu sesiyle.
"Üzgünüm seni uyandırmak istememiştim" dedi ve durdu. Onu ne kadar da özlediğini farketti tam da o an. Gözyaşları yavaşça yanaklarından süzülmeye başladı.
"Oh bir problem yok. Sen iyi misin?" Sesinde endişeli bir ton vardı. Taylor derin bir nefes aldı ve düşünmeden kelimeler ağzından döküldü.
"Acaba buluşabilir miyiz? Sana ihtiyacım var." Harry'den ses çıkmasını bekleyemeden hemen söze atladı ve tabi yapmak zorunda değilsin kusura bakma saçma bir hataydı diye özür dilemeye başladı.
"Hayır hayır ben de seninle takılmak isterim. Ne zaman buluşalım?"
"Yarına ne dersin?"
"Okey o zaman saat 4 civarı bende buluşalım mı?"
Taylor sanki görecekmişcesine başıyla onayladı. Teşekkür etti ve uyandırdığı için tekrardan özür diledi. Kapattıktan sonra, içinde tarif edemeyeceği bir huzur oluştu. Uzun zaman sonra ilk defa mutlu hissediyordu ve bu hissin nasıl olduğunu unutmuştu. Yarın hakkında düşünmeye başladı. Harry'i düşünürken sonunda tekrar uykuya daldı.
YOU ARE READING
the moment I knew
Fanfictionwhat if they just need each other again after 2 years? it is just a love story.