9.Bölüm

684 54 57
                                    

Sınır
40 vote 25 yorum.

Size bir haberim vaarr..
Yenilgiye kısa bir zaman ara veriyorum iki hikaye yazmak kafamı çok karıştırıyor çünkü,lütfen beni anlayın.🙏🏻

Şimdilik bu hikayeye devam edicem.🥰

İyi okumalar..
---

"Hadi!Hadi,ha gayret!Ah be..."diyen Fethi'ye gülerek baktım.

Bütün tim toplanmış maç izliyorlardı ve saçma bir şekilde kendimi bende aralarında bulmuştum.

"Lan vursana topa a*ına k*yduğum!"diyen Mücahit'in ettiği küfürleri duymamazlıktan gelerek oturduğum koltuğa dayandım.

Sonunda hem televizyondan hemde bizimkilerden 'gol' sesi geldiğinde hepsine gözlerimi devirdim ve telefonumla ilgilenmeye başladım.
Telefonu açtığımda Nazlı'dan gelen mesajı açıp okumaya başladım.

Nazlı:
Eylem müsait olunca beni hemen ara!

Endişelenmiştim.Kızlardan birine bir şey mi olmuştu acaba?

Hemen rehbere Nazlı'nın adını yazdım ve aradım.

"Eylem!"diyen Nazlı'nın hıçkırık seslerini duyuyordum.

"Nazlı..Nazlı,güzelim iyimisin,iyimisiniz?!"diye bağırmaya başladığımda tüm timin ilgisini kendi üstüme çekmiştim.

"Eylem..Biz hastanedeyiz."

"Nazlı birine bir şey falan mı old-"

"Eylem hayır,iyi herkes.Annem sadece...Gelsen iyi olur Eylem."diyip burnunu çektiğinde rahatlamıştım.
Herkes iyiyse ama Güler ablaya bir şey olduysa ve o da iyiyse?Ben hiç bir şey anlamadım.

"Eylem,nolmuş?"diyen Fethi'ye başımı çevirdim ve buruk bir tebessüm ile konuşmaya başladım.

"Nazlı bir şeyler saçmaladı ama..Ne olduğunu anlamadım,hastaneye gel dedi."

"Nazlı'ya bir şey mi olmuş!?"diyen Ateş'e döndüm bu sefer.Başımı sağa ve sola sallayıp konuşmaya başladım.

"Nazlı iyi,sadece Güler abladan bahsetti sonra da gelsen iyi olur dedi.Gitsem sanırım gerçekten iyi olucak!"

"Bende geliyorum."diyen Ateş'i onayladım ve askılıkta duran ceketimi alıp hızlıca giydim.

"Bizi bekleyin,bizde geliyoruz."diyen Fethi'ye 'tamam hızlı olun' bakışı atıp Erdem Albay'ın odasına koşmaya başladım.

Odaya girdiğimde kimsenin olmadığını gördüm.Nazlı benden önce ona söylemişti demekki.

"Hadi gidelim." yanıma gelen Fethi'yi onaylayıp önümüzde duran taksiye atladık.

Önde Fethi,arkada Mücahit,Ateş ve ben oturuyorduk.Diğerleri görev falan çıkarsa diye alayda beklemek istemislerdi.

Hastaneye geldiğimizde arabadan inip hemen Güler ablanın oda numarasını sordum.

"397 nolu oda."diyip eli ile sağ tarafı gösteren kadına başımı teşekkür edercesine salladım ve sol tarafa doğru koşmaya başladım.Kadın bana tip tip bakmaya başlayınca önce ne olduğunu anlamadım,sonra Fethi eli ile sağ tarafı gösterince bu sefer hızlı bir şekilde oraya kostum.

Odanın kapısına geldiğimde baskın yapar gibi içeri girdik.
Tabi Nazlı'nın Güler ablanın karnını okşadığını ve Erdem Albay'ın Güler ablaya gülümsediğini görmeyi beklemiyorduk.

"Noluyor burda?"diye sorduğumda hepsi gülümsedi ama kimseden bir cevap gelmedi.Sonunda odanın içinde Bahar'ın sesi yankılandığında arka tarafa döndüm,döndüğüm an Fethi ile göz göze gelince gülümsedim.

Sadece Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin