WITAMY CIĘ !!!

392 21 14
                                    

Ja jako matka i głowa tej rodziny ... Bucky nie gap się tak na mnie dobrze wiemy ,że to ja tu rządze... ALE WRACAJĄC mam ogromny zaszczyt przywitać cię w naszej rodzinie nasza ofiaro *kaszel* znaczy NASZ GOŚCIU ! Możesz ściągnąć buty i kurtkę i wypić gorącą czekoladę specjalność mojego menszulka *szepce* na nią mnie wyrwał*hihocze jak Iza*. Ten czat jak powiada opis jest pisany przez nastolatki wiecznie naćpane tlenem (wcale tam tak nie ma ale ciiii) więc radze ci się przygotować na zryty mózg nie musisz się jednak tego obawiać jeżeli taki już posiadasz *szczerzy się *. Od razu ostrzegam nasze ff rządzi się swoimi prawami więc osoby które mają zamiar rzucać się o niezgodność z filmami lub komiksami tam są drzwi *wskazuje strzałkę u góry * miło było poznać :). Jeśli Ci to nie przeszkadza to śmiało zapraszam na naszą kanapę gdzie siedzi już Wujek Stif  *macha do fanów* z moją mała zakonnicą Mają i pinknyn księdzem Jamesem (dowiesz się w swoim czasie). Nie wiem co jeszcze napisać więc na tym zakończe miłego czytania!!!

PS zostaw mózg, słoiki są przy wejściu *pokazuje na słoiki*

Żaden z autorów tej książki nie odpowiada za stan psychiczny czytelnika po przeczytaniu jej. Jeżeli jednak widzisz skutki uboczne możesz skontaktować się z naszym lekarzem Aleksandrą Dywanem znanym też jako Teściowa Barnes.

Avengers chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz