احتمال جذب فالوور فیک توسط ربات اینستاگرام چقدر است؟

6 0 1
                                    

اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام به قدری پر رنگ شده است که بسیاری از افراد برای به دست آوردن فالوور اینستاگرام دست به هر کاری می زنند. از سرمایه گذاری های کلان در حوزه تبلیغات پیج اینستاگرام گرفته تا استفاده از ابزار ها و نرم افزار های مختلف، خرید فالوور و یا نهایتا استفاده از .

<a>ربات اینستاگرام</a> یکی از ابزارهایی افزایش فالوور اینستاگرام است که بخصوص در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و حتی علی رغم برخی از اعتقادات مبنی بر درست نبودن استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور اما باز هم بر تعداد افراد و یا بهتر است بگوییم پیج هایی که از ربات اینستا برای رشد پیج و افزایش دنبال کننده اینستاگرام خود استفاده می کنند رو به افزایش است.

نحوه فعالیت ربات اینستاگرام

قبلا در مقاله ، درباره ربات اینستاگرام به تفصیل سخن گفتیم. توصیه می کنم قبل از خرید ربات اینستاگرام حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

اما بصورت کلی ربات اینستاگرام دو نوع است. ربات نرم افزاری اینستاگرام و ربات تحت وب اینستاگرام.

ربات اینستاگرام نرم افزاری با ربات اینستاگرام تحت وب بسیار متفاوتند. هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و دقیقا در همین تفاوت است که نوع فیک بودن و اصل بودن فالوور اینستاگرام تعیین می شود.

نحوه عملکرد ربات نرم افزاری اینستاگرام

ربات نرم افزاری اینستاگرام متعلق به یک سایت خاص است که بواسطه ایجاد اجتماعی از اکانت ها عمدتا فعالیت می کند. البته نا گفته نماید که این نوع ربات اینستا نیز تفاوت هایی با هم دارند اما بصورت کلی روش کار آنها به این گونه است که تعدادی فالوور عمدتا غیر فعال در اختیار دارند و با ترغیب به خرید این اکانت ها مشتریان را وادار به پرداخت هزینه می کنند. حتی ممکن است بعضا کار انتقال این اکانت ها به عنوان فالوور فعال اینستاگرام به سایر متقاضیان خرید فالوور نیز انجام شود و واقعا فالوور فعال موقتی برای پیج به همراه داشته باشد.

دلیل اینکه آنها را فالوور فعال موقتی می نامیم این است که این نوع فالوور ها معمولا بعد از مدتی خودشان شما را آنفالو می کنند. در این حالت شما هزینه کرده اید ولی فالووری را خریده اید که تنها چند روز مهمان شما است.

مشکلی که در ربات نرم افزاری اینستاگرام وجود دارد این است که به راحتی توسط الگوریتم های امنیتی اینستاگرام ردگیری می شوند و پس از مدتی فعالیت آنها مسدود و سایت آنها متوقف می شود. بسیاری از این ربات ها در این زمان تمامی فالوورهای خود را از دست می دهند و حتی اگر هزاران فالوور هم خریداری کرده باشید به احتمال زیاد آنها را از دست خواهید داد.

ضمن اینکه ربات نرم افزاری پیج اینستاگرام عمدتا فقط عدد فالوور اینستا شما را افزایش می دهد و بسیاری از این فالوورها غیر فعال و غیر واقعی هستند.

ساخت ربات اینستاگرامWhere stories live. Discover now