Adele'in Gözünden;
Harry'i beklerken saçlarım dahil bütün vücudumun kuruduğunu fark ettim. Ne yapmaya çalışıyor? Benden ne istiyor? Bugün neden bu kadar atarlıyım? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Bütün bunlar açlıktan...
Boş zamanımda -her zaman- Harry'i düşünüyorum. Benden ne istiyor? Bana neden böyle davranıyor? Beni neden kaçırdı? Eğer tek isteği ona aşık olmamsa çok yanlış yolda ilerliyor. Bir kızın kalbini onu kafese hapsederek kazanamazsın. Her ne kadar seksi ve yakışıklı olsanda...
Harry kadar olsanda...
Harry'den bahsetmişken, ben AÇIM!! Ve bu lanet yatağın üzerinde havlu dışında çıplak bir şekilde oturuyorum!
Tamam daha fazla dayanamayacağım. Her ne kadar bana çok sinirlenecek olsa da..
"HARRY!!!!!! AÇIM BEN!!!!!"
Yaklaşık bir 10 dakika sonra kapım kırılırcasına açıldı ve ardından içeriye gözleri alev püskürten bir Harry girdi. Tamam kabul ediyorum bu görüntü altıma işetecek kadar korkutucuydu.
"Sana o siktiğim çeneni açmamanı söylememişmiydim!?"
"Hayır?" Sesim onunkinin aksine bir kedinin miyavlaması gibi çıkmıştı. İşte onun üstün olduğunun bir kanıtı daha.
"O zaman şimdi söylüyorum, iyi dinle,"
Büyüj adımlarla yanıma geldi ve çenemi baş parmağı ile işaret parmağının arasına sıkıştırarak yukarıya kaldırdı ve kendisine bakmaya zorladı. Aynı zamanda morartırcasına sıkıyordu. Böyle giderse ona aşık olma ihtinalim -1'in altına düşebilir.
"Bir daha.. bağırdığını duyarsam.. senin o güzel ağzını sikerim ardından da kafanı yerinden sökerim. Şimdi söyle, beni iyi anladın mı?" Dedikleri karşısında afallayıp kendimi bir kutunun içine koymak istesemde ona cevap verebilecek kadar güçlüydüm.
"E-evet." Kekelediğime göre sandığım kadar güçlü değilmişim.
"Güzel." Diye fısıldadı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.
"Harry?"
Bana 'yine ne istiyorsun?' bakışı attı ve beklemeye başladı.
"Şey.. Iı bana.. bana verebileceğin kıyafet var mı?"
Yatağın üzerinde havluyla oturduğumu fark etmemiş gibi üzerimi inceledi kapıyı kapatmadan odadan çıktı.
2 dakika sonra geri geldiğinde bu halimle de olsa çığlıklar atarak kaçma güdümle savaşıyordum. Eğer kaçarsam beni yakalardı çünkü benimkilerden daha uzun bacaklatı var ce ben havluyla koşuyor olacaktım.
Bana fırlattığı kıyafetlere baktığumda yüzüm buruşturdum. Elbette Victoria's Secret'dan iç çamaşırlar ve DKNY'den pantolon ve tişört beklemiyordum -çünkü onlardan ben bile alamadım- ama lanet olsun bana kendi kıyafetlerini getirmişti. Ve burada sütyen olarak kullanabileceğim hiç birşey yoktu!
"Teşekkürler." diye mırıldandığımda kapıyı sertçe kapatarak çıktı ve beni kıyafetleriyle yalnız bıraktı.
İlk olarak üzerimdeki havludan kurtuldum ve getirdiği boxer'ı giydim. Asşımda bu benim eski bir hayalimdi. Hayır, Harry'nin boxer'ını giymek değil, bir erkeğin kıyafetlerini giymek. Ama o erkek sevgilim olmalıydı, beni kaçıran bir psikopat değil.
Bütün herşey tamamlandıktan sonra yatağa uzandım ce tavanı izlemeye başladım. Bugün hiç birşey yapmamama rağmen çok yorulmuştum. Kendimi Iphone gibi hissediyorum. Hiç birşey yapmıyorum ama şarjım bitiyor. Bu lanet espriden sonra göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı ve yavaş yavaş kapandı. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.
HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM! 2 AY YAZMADIM. VE KENDİMDEN İĞRENİYORUM. 2 AY BOYUNCA YAZMADIM AMA SINAV HAFTAMDA YAZDIM. AL IŞTE. MALLIĞIMI ALKIŞLAYIN.
ÜSTELİK EZBERLEMEM GEREKEN BİR SKEÇ VAR! NEYSE RN AZINDAN YENİ BÖLÜM HAZIRLADIM. SİZDEN KÜÇÜK BİR İSTEYİM VAR; KAN ARZUSU İSİMLİ HİKAYEME BİR GÖZ ATSANIZ? ONUN KURGUSU ÇOK DEĞİŞİK. FANFİCTİON DEĞİL AMA VAMPİRLİ ŞEYTANLI FALAN. AYRICA BEBEĞİM -IAN SOMERHALDER- BAŞROLDE!!!
KÜÇÜK BİR DUYURU; ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM Kİ BEN ARTIK BELİEBER DEĞİLİM. AMA İNSAN DUYGULARINI KONTROL EDEMEZKİ! BUNUN İÇİN HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM. BEN GEÇEN SENEYE GÖRE ÇOK DEĞİŞTİM. SELENATOR CE DİRECTİONER DA DEĞİLİM -ONLY HARRY- . AMA BÜTÜN BUNLAR İÇİN SUÇLAYABİLECİĞİM BİRİNE SAHİBİM: IAN SOMERHALDER VE NİNA DOBREV. BÜTÜN SORUMLU BU İKİ MÜKEMMEL VARLIK.
SIRF BU YÜZDEN HİKAYEYİ BIRAKMAYI DÜŞÜNDÜM HATTA KUZENİM -@MYANGELLOVESDARK - HİKAYEYİ ASKIYA ALMAMI BİLE ÖNERDİ AMA BEN SİZİ VE BU HİKAYEYİ BIRAKMAK İSTEMEDİM. BU YÜZDEN KENDİ KAFAMDA KÜÇÜK BİR DEĞİŞİKLİK YAPTIM. HİKAYE 5Ü YERİNE 39+1 BÖLÜMLÜK OLACAK. 40 DEĞİL! 39 BÖLÜM +1 BONUS BÖLÜM SONRA 2. KİTABA GEÇECEĞİM.
BU ARADA JUSTİN VE ADELE ÇİFTİ İÇİN BİR İSİM BULDUM. İSPANYOLCA OLARAK "JADELE". NEDEN İSPANYOLCA DERSENİZ JADELE OLARAK YAZILIYOR HADELE OLARAK OKUNUYOR. YANİ İKİ SHİP'İ BİR ARADA KULLANIYORUM.
MULTİ= TATLI ADELEİMİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris Love |Justin Bieber fanfic| (Canceled)
FanficOnun adı Adele. Adele Bernard. Ailesinin ölümünün ardında Fransa'ya büyükannesinin yanına taşınan sıradan bir kız. Onun adı Justin. Justin Bieber. Kanada'da doğup Fransa'da büyüyen sıradan bir erkek. Sonra... Aşık oldular. Hayatları tamamen değilti...