U sobi sam.Ne znam koliko ležim ovde na krevetu i buljim u jednu tacku.Mozda 2 dana.Decki i devojke su lupali na vrata i govorili mi da izadjem da je Harryu zao itd....Jos ne mogu da verujem.Jos imam crvenilo na licu.Ostala mi je mala ljubicasta masnica..........
JA:ZNAS STA?HARRY NIJE VREDAN DA JA SEDIM OVDE I PLACEM ZBOG NJEGA.AKO JE ON MISLIO DA CU JA IKADA DA BUDEM POVREDJENA OD STRANE NJEGA, VARA SE.JA NE MOGU DA BUDEM POVREDJENA.NECU SEBI VISE NIKADA DA DOPUSTIM DA PATIM ZBOG NEKOG MALOUMNIKA.NIKO NIJE VAZAN DA JA PLACEM I PATIM.NIKO PA NI MOJ BRAT!
Tako je!Obukla sam helanke i drecavo zutu majicu na kojoj pise 'JUST me'.Prethodno sam se otusirala i oprala kosu i osušila je.Sišla sam u kuhinju.U kuhinji su bili Harry -_-", Lou, Niall i Kendall?Koji ku*ac ce ona ovde?!Kada je malo bolje pogledam imala je flaster preko nosa :D Muahahah i crveno oko.Svi su me pogledali kao da sam pala sa Marsa.Podigla sam obrvu i zakolutala ocima.Uzela sam hleb i nuteluu.Nisam Bogoo jela 2 DANA.2 DANA!Ne znam kako sam prezivela.Sledeci put kada se budem ljutila na nekoga ili htela ostati u sobi ponecu sa sobom frizider i jos neke namirnice XD.Harryu su bile oci natecene i crvene.Da nije mozda plakao?Verovatno od srece -_-
H:Megan?-drhtavo je promucao.Sta sada me ne moze ni prepoznati?Podigla sam obrvu o zakolutala ocima, opet.
Ja:Da ja sam Megan Styles.Vasa sestra god. Styles.-rekla sam hladno i kratko se nasmejala.Nista nije vazno da bih ja prestala da jedem, pa cak ni da jedem pored doticnih osoba.Ne mislim na Nialla i Loua.
N:Kako si M?
L:Jesi dobro?
Ja:Savrseno.-kratko sam odgovorila.Cudno su me sve vreme gledali.
Ja:Imate neki problem sa mnom?-upitala sam ostro.Svi su se trgli na zvuk mog hrapavog glasa.Harry je krenuo nesto da kaze ali ga je Kurvica (Kendall) prekinula.-.-'
K:Da.Sta si se nesto uzdigla?Mala nisi ni smecaru do kolena.-prorezala je.Hahahaha ona meni nesto.Kratko sam se nasmejala pa onda ustala.Mogla sam videti strah u njenim ocima.Zlobno sam se nasmejala.
Ja:Vidim masnice su spale a i male su.Treba da ih obnovimo.Slazes se?Ali sledeci put.-priblizila sam se njenom uvetu.-Bice mnogo gore.Veruj mi.Do tada.-rekla sam joj i dala joj zlobni osmeh.Gledala sam romanticni trnutak.Awii kako slatko, NIJE.Harry se priblizio Kendall i zagrlio je.Poljubio je u kosu i prosaputao joj ''Sve ce biti uredu''.Fuuuuuuj.Zgrozili su mi nutelu.Sada cu da uradim nesto sto nikada nisam.Oticu u SKOLUUU.Znam znam, sada svi becite oci i spustate vilicu.Ali ja bih da nekoga zajebavam a i moram zbog roditeljaa -.-'.Obukla sam crnu trenerku, plavu jakanu, sivu majicu, crnu kapicu i bele patike.Ubacila sam u crnu torbu 1 svesku i peretonicu.Ahh sta ce mi vise.Prosla sam pored ostalih i uzela kljuceve od auta.Usla sam u Range Rover.Idem u privatnu skolu -.-, zbog Harrya.Dugo nisam bila na trkama.Joj sto sporo vozim 0.0.Cudooo.Ah ah moram da se trgnem.BAD MEGAN COME!Brzina to je sve sto mi treba!Ubrzala sam na 150.Zaobilazim sve aute, neki mi tamo psuje mamu.
Ja:KRETENU JEDAN MAJMUNSKI!-drugom-NOSI SE SPORACU!-viknula sam i pokazala srednji prst.Nisam ni skontala da sam vec bila skoro prosla srednju...Driftom sam se par puta okrenula u krug na jednom mestu dok se nisam setila da parkiram.Uzela sam cigarete i izasla iz auta.Lezerno sam prosetala pored iritirajucih pogledala.Jel su se nagledali.Zvonilo je, skoro sva ona manjina napolju je usla.Pihh da cu da zurim zbog nekih pljosnatih starac da ne popusim jednu.Mahh kako da ne.Otisla sam iza skole i naslonila se na zid.Dim je ulazio i izlazio iz mojih usta.Probala sam da napravim krugove ali mi ne ide.E ima da naucim.Uhh proslo mi viseod 20 min.Uhhh bojim se sta ce mi reci nastavnici >.< Jaooj jaooj.
Aahahahahahhaha da ja brinem sta ce oni meni reci ahahahaha.HAHA morgen malo.Usla sam u skolu.Koliko ja znam prvi cas imam engleski, a to kod one babuskarice.Kekeke al' cu da je zezam.Hehehe.AH zaboravila sam da pitam Iana za trku ili bilo sta.Izvadila sam telefon i lupila nogom od vrata ucionice.Uups malo previse.Vrata su se "razvalila".uz veoma bucan zvuk.Udarila su u zid.Ah koga briga?Podigla sam oci sa telefon.Svi su buljili u mene kao i crvena nastavnica.Ahhaha.Smesna je.Tisina.Niko nista ne prica, ah ja cu.Otisla sam do zadnje klupe i sela u nju.Hjaoj sto je ovo neudobno.Razvalila sam stolicu i podigla noge na sto.Mislim, sta su ga tu stavili osim da ja stavim noge?Nah, vidite da sam u pravu?Usla sam u kontakte i usla u Ia.Taman kada sam krenula da ga zovem prekunio me krestaci zvuk.
ESTÁS LEYENDO
Troublemaker [Selena Gomez\L.H]
FanficMegan je devojka problematicne naravi.Stalno upada u neke nevolje.Tuce se, trka...Ima svoje tajne...Da li ce neko upasti u njen zivot?Mozda neki zgodni plavusan?Ili ce sve ostati isto.Ona ce da vodi svoj buran zivot, a njen brat Harry Styles ce da v...