Idan nk (wow olipas iso yllätys xd)
Kiitän ruuasta nopeasti ja menen pieneen huoneeseeni yläkerrassa. Se ei ole mitenkään ihmeellinen, yhdessä nurkassa on sänky ja seinää vasten työpöytä ja vaatekaappi. Toisella seinällä on pieni kirjahylly ikkunan vieressä. En tarvitse meikkipöytää tai isoa vaatekaappia, sillä en meikkaa tai omista paljoa vaatteita.
Vaihdan yövaatteeni ja istun sängylle, jonka vierestä otan kitaran. Se on ainoa soitin, jota osaan soittaa kunnolla. Alan soittamaan jotain randomia, mutta en laula. Ääneni on aivan hirveä. Kun olen saanut tarpeekseni soittamisesta, laitan kitaran pois ja menen makaamaan peiton alle. Muutan puolentoista viikon päästä Losiin. Mitäköhän siitäkin tulee. Varsinkin, kun syksyllä pitäisi mennä lukioon. Ajatellessani muuttamista vaivun uneen, joka on täynnä kirahveja, joiden päälailla kasvaa nuudelia.
Seuraavat päivät ovat sateisia ja kyhjötän sisällä kuin mikäkin laiskiainen. Eninmäkseni luen ja viestittelen ainoan ystäväni Ellenin kanssa. En ole kertonut hänelle vielä muutosta. Kyllä sekin aika tulee. Viisi päivää kesäloman alusta minä ja Ellen lähdemme piknikille johonkin puistoon, jonka nimeä en tiedä. (tai sitte kirjottaja ei vaa jaksanu kattoo google mapsista mitää puistoa😶)
-Moi! Ellen huikkaa suojatien toiselta puolelta.
-Moikka, sanon, kun vihdoinkin pääsen suojatien yli. Lähdemme laittamaan viltimme ja korimme maahan. Rupattelemme siinä hetken aikaa, kunnes otan muuton esille:
-Sähä tiedät että mun vanhemmat eros ennen mun sytymää.
-Tietty, Ellen sanoo hiukan ihmeissään.
-No ne on palaanassa yhteen ja...
-Eikä! Ellen keskeyttää minut niin, että puiston penkillä istuva vanha leidi katsoo meitä paheksuvasti.
-Joo, ja sen takii me muutetaan Amerikkaan! sanon välittämättä tästä erityisen 'kärttyisestä' vanhasta rouvasta.
-Et oo tosissas, minne? Ellen innostuu.
-Losiin.
-Wow, millo ja kui pitkäks aikaa, ai sun isäs kanssa?
Kun olen saanut vastattua kysymysvirtaan, (tosin en tiedä kuinka kauvan olemme siellä) katson kelloa. Se on seitsemän illalla. Aika lentää nopeasti.
-Pääseks viel leffaan tänää, mun äidillä on jotkut liput, jotka menee vanhaks esns viikol, Ellen kysäisee.
-Kysyn äidiltä varmuuden vuoks, mut en usko et se kieltäytyy.Äitini ei kieltäytynyt ja kävimme katsomassa leffan, joka oli parempi, kuin odotin. Palasin illalla elokuvan jälkeen kotiin ja menin suoraan nukkumaan, tietäen, että huomenna olisi ensimmäinen muuttopäivä.
-------------------------------------------------------
Kukkuu!Onks teillä alkanu jo koulu? Mul alkaa maanantaina. Tehän teette tolla tiedolla paljon. Okok mä lopetan.
Have a gr8 day/night/afternoon/morning/evening
YOU ARE READING
Half-Brothers band - Why Don't We
FanfictionSuomenkielinen why don't we fanfic Suomalaisen 15-vuotiaan Idan kesäloma on juuri alkanut, kun hänen äitinsä kertoo hänelle, että hänen isänsä ja äitinsä palaavat yhteen. Tämän seurauksena hän muuttaa Yhdysvaltoihin, Los Angelesiin. Miten Idan elämä...