Imi place sa admir... Imi place sa ies afară și să fiu purtat de melodia din căștii și de natura însăși, imi place sa ma dau în leaganele rupte și distruse din fața blocului meu, imi place sa admir fiecare lucru în parte , de la cel mai mic gândac până la cerul albastru sclipitor, mai ales atunci când ploua iar mirosul ploii ma face să deschid geamul să trag aer în piept și să expir admirând norii de o culoare închisă , ador ploile de vară, ador să admir..., ador să admir Marea pe care o văd de la geam , ador să admir fiecare persoană în partea gasind aspectele plăcute.. Imi place sa admir personalitatea fiecăruia... Imi place sa admir persoana de care imi place .. Mereu când mă îndrăgostesc o fac din adâncul inimi mele, pentru ca după cum am zis.. Imi place sa admir.. Fiecare lucru în parte, de la trăsăturile feței până la degetele si palma sa, stiu.. Sună ciudat... Dar când începi să privesti lumea cu alții ochii.. Nu mai e așa ciudat, devine.. Ba chiar amețitor și tânjești după mai mult, nu am zis nimănui ceea ce simt cu adevărat , imi place să fiu crezut tipul leneș și nepăsător, dar în același timp amuzant , grijuliu și iubitor și încurajator , imi place sa ajut persoane, imi place sa ma sacrific pentru alte persoane... Ma face să mă simt mai bine și împlinit, deși... O zic mai mereu... Pare că lumea nu ma crede.... Ma îndrept cu pași lenți spre casa.
-Buna Max! Unde ai fost? Ma intreaba mama în timp ce intinde rufele. Îi oferă un zâmbet cald și îi răspund leneș.
-Să mă plimb.
-Pe căldură asta?
-Da, de ce nu? Îi răspund înainte de a intra în bloc și cu pași rapizi în apartament apoi în camera mea, imi place sa desenez sau să pictez în astfel de momente , tot timpul ma lovește inspirația după ce termin cu "sesiunea Mea de admirat", cum ar spune prietenul meu cel mai bun și totodată persoana pe care o plac.
CITEȘTI
Imi place sa admir.... (BxB)
Romance"Imi place sa admir... Imi place sa ies afară și să fiu purtat de melodia din căștii și de natura însăși, imi place sa ma dau în leaganele rupte și distruse din fața blocului meu, imi place sa admir.. "