Hana P. O. V
Kring!!!
Bunyi bising jam sudah menggangu tidurku yang indah ini. Dengan perasaan malas aku bangun menuju ke bilik air.
Setelah siap melengkapkan diri dengan seragam sekolah aku turun ke dapur untuk bersarapan. Untuk memulakan hari yang indah lagikan murni kita haruslah bersarapan. Ha gitew!.
"morning eomma!". Tegurku seraya menarik kerusi untuk duduk
"morning sayang! Ha makan cepat roti nanti lambat pula"
"Baik"
------------
Setelah selesai bersarapan aku bersalaman dengan eomma dan berlalu untuk ke sekolah. Buka sahaja pintu rumah ada seorang lelaki berambut putih di atas buai di luar rumah sambil memejamkan matanya.
"Min yoongi!, bangun nak pergi sekolah dah ni" aku menepuk perlahan bahunya
"Hah, siap pun kau berjanggut aku tunggu kau tahu tak?!" bebel yoongi sambil menenyeh matanya. Aih!! Comel je😆
"Eh!, aku pula kau tu ha kenapa tak masuk dalam macam tak biasa pulak dengan eomma."
"Hm, dah lah jom gerak nanti karang lambat pula sampai sekolah"
"Ajomm"
Yoongi memimpin tangan aku dan kami bergerak ke sekolah sama sama. Yoongi ni adalah sahabat aku dari kecil lagi. Kami membesar sama sama maklumlah eomma kami bersahabat. Biasanya dekat sekolah aku berkepit dengan dia je sampaikan student dekat sekolah ingat kami ni pasangan kekasih.
Tapi, aku memang ada perasaan yang lebih dari seorang kawan. Aku tak bagitahu dia pun tentang perasaan aku sebab aku belum bersedia.
"Hana, petang ni teman aku pergi mall eh?. Aku nak beli barang sikit"
Pinta yoongi"okay, pukul 5 kau ambil aku dekat rumah tau"
"Alright"
TBC
____________________________________
Anyeong!!. Ni first fanfic saya jadi kalau salah tolong betulkan ya🤗❤️
YOU ARE READING
(C) loving you ❣ <myg>
FanfictionHana seorang sahabat yang menyimpan perasaan terhadap Yoongi. Mampukah Hana meluahkan perasaan nya terhadap Yoongi? Ha kalau nak tahu jemputlah baca Fanfiction pertama saya🤭