*כעבור 3 שנים*"מוכנה?"- שאל אבינור.
"אני מוכנה. נראלי אתה צריך להחליף תחתונים."- אמרתי בצחוק.
"כאן סוכן טריונר, הקשב כולם. בספירה שלי כולם, כל הקבוצות יסתערו על המקום.
-5 ,4 ,3, 2, 1. עכשיו!"- אמר אבינור והקפנו את המקום.*4 שעות לפני כן*
"יפייפיה, את מוכנה להתחתן?"- שאלתי את סתיו.
"אם את רוצה לקרוא לזה ככה, אז כן"- ענתה.
"את יודעת, כולם בלחץ לפני חתונה, אז הכל בסדר"- אמרתי וחייכתי.
"אני צריכה ללכת, אבינור מחכה לי. הוא רוצה שכולם יהיו במקומות שלהם לפני שהאורחים יתחילו להגיע. אני אוהבת אותך. שיהיה לכולנו בהצלחה.
תראי לכולם כמה את ועמית זוג
מושלם."- אמרתי."אני לא אוכל לעשות את זה. כי את המושלמת בשבילי. 3 שנים לגור ביחד זה לא צחוק."- אמרה וגיחכה.
"אני מבטיחה שיבוא יום ואת תהיי איתי מתחת לחופה"- אמרתי.
סתיו ניסתה לנשק אותי, עצרתי אותה.
"אי אפשר, את מתחתנת"- אמרתי.
"תהיי אמינה. אנשים צריכים להאמין שאת מתחתנת עם אהבת חייך, שהוא עמית."- אמרתי ויצאתי מהחדר שבו הייתה סתיו.איזו יפה סתיו. השמלה הלבנה הבליטה את היופי שלה וגם מעט את הגוף, והיא הייתה נראת כמו נסיכה.
השיער השחור הארוך היה אסוף בגולגול, והעיניים שלה זהרו, השפתיים הובלטו עם אודם- בורדו אדום.הלכתי לחדר שבו התארגן עמית.
"מוכן להתחתן?"- שאלתי בצחוק את עמית.
"כבר אמרתי לכם, אני צעיר מדי. אני לא רוצה להתחתן עם סתיו. היא שלך"- אמר.
"דבר ראשון, תודה רבה שאמרת את זה, עכשיו אני בטוחה שאין לך קראש על סתיו.
דבר שני, אתה מתחתן עם אהבת חיי, לפניי!
אז קח את זה כמחמאה, ובלי פרצופים!"- אמרתי וסידרתי לו את הפפיון."הכל יהיה בסדר"- אמרתי וחיבקתי אותו.
"אני מקווה"- אמר ואידק את החיבוק איתי.
"אתה ממש חתיך"- אמרתי וצחקתי.
"תודה, את פחות"- אמר.
"תיזהר ממה שאתה אומר, בסוף תישאר ''נשוי'' לסתיו ואף אחד כבר לא יעזור לך"- אמרתי וצחקתי.
צחקנו.יצאתי מהחדר והלכתי לאבינור.
עמית היה חתיך, הפפיון השחור עם החליפה הכחולה כהה, השיער החום הקצרצר והזיפים השחורים, והעיניים הכחולות שלו.
אם הייתי סטרייטית הייתי מתחתנת איתו.*שבועיים לפני החתונה*
"מיה. את, סתיו ועמית צריכים להגיע מיד לאשדוד"- אמר לי אבינור.
YOU ARE READING
החיים שלי
Short StoryLife/Friends/Girls like girls/girls×girls/Family/Crime/LGBT #1 Lesbian (15.08.19)