"22"✔

25 3 1
                                    

Kini,yasuel dan hoseok berada dirooftoop bangunan...awan kelihatan mendung dan malap memandangkan sekarang jam sudah menuju keangka 6:30 petang...

Muka yasuel pucat dan tidak bermaya....dan itu membuatkan hoseok berasa risau dan gelisah tapi dia berusaha untk tidak tunjukkan riak tersebut dan terus mengenggam tangan yasuel....erat..

Dingin...itu yang dia rasakan...
Daripada atas mereka melihat dua orang figura berjalan berduaan sambil berpegangan tangan....ianya Kim Seok jin dan nam ji hyun...

Dada yasuel terasa sesak melihat itu...
Matanya berkaca...namun dia tetap tersenyum....melihat keindahan bumi Seoul daripada atas ...ini...emm mungkin buat kali yang terakhir...

Dia memusingkan badannya melihat kearah hoseok..."hoseok" "emmmm" jhope menjawab perlahan...

"Nanti ...kalau aku dah pergi....jangan lupakan aku tau?" Pesan yasuel...air matanya mengalir ....perlahan.

"Macam mana aku nak lupakan kawan yang paling aku sayang ni?"
Kata hoseok ...matanya turut berkaca...dia seperti tidak sanggup membiarkan yasuel pergi....namun...kalau masanya sudah tiba dia rela dan pasrah dengan pemergian yasuel...

"Aku nak kau belajar rajin rajin tau...jangan jadi macam aku" pesan yasuel sambil memandang lembut,tepat kerarah anak mata milik Jung hoseok ...yang sedang berkaca..

"Hoseok...boleh tak kau peluk aku....dada aku rasa sesak sangat Seok" sebak didada hoseok memang tidak dapat ditahan...

Air matanya mengalir laju sambil dia memasuki yasuel ke dalam pelukan hangatnya....sejuk badan yasuel...seperti ais yang berada di kutub utara...hinggakan jhope pun terkesan...

Mereka menangis bersama..

"Walaupun kau dah pergi aku nak kau tahu aku sayang kau sangat sangat" kata hoseok ..

"Ya aku tahu hoseok....aku pun sayangkan kau juga"

Hoseok menangis teresak...esak ..terasa dada milik yasuel bernafas panjang dan tidak teratur....

"Akhh ..sa-kit ." Rintih yasuel...

"Yasuel pergilah....aku relakan"

"Gumawo ho-seok...mian-hae se-bab terla-lu cep-at tinggal-kan ka-u"

Kata yasuel dalam nada yang tersekat sekat dan seperti kesakitan...

"Gwenchana yasuel ...gwenchana.... pergilah"

Serentak itu pelukan yasuel di badan hoseok semakin longgar....hoseok menangis teresak esak sambil memeluk tubuh milik yasuel yang sudah tidak bernyawa...

Park yasuel ...tenang lah kau disana...






















Weh guys...vote tau...and then comment lerh.
😐😖😖😂

"IT'S TO LATE" ✔.KSJ.✔Where stories live. Discover now