Kim seok jin pov ▪▪▪♣💓♥
Perakam suara aku dengar ...dengan teliti ...
"Anyeong jin...Kau apa khabar ok? Mesti lah kau ok sebab kau sekarang dengan ji hyun bahagia...dah...sorry tau sebab aku tinggalkan kau tanpa bagitahu kau...bukan apa aku...taknak kau sedih...weh aku sebenarnya rasa cemburu sebab kau dengan ji hyun...aku rasa sakit hati bila kau bela dia ..daripada aku...tapi takpa lah Jin..benda dah nak jadi...mesti kau dah tahu kan kenapa aku pergi...? Sebab apa? Emmmmmmrrmmmm...Kau tahu tak aku sebenarnya sukakan kau tau...lebih dari pada kawan...tapi aku malas nak luahkan ...sebab kau pernah bagitahu aku yang kau sayang aku tak lebih dari pada seorang kawan...aku nak kata lah...aku sayang kau tau....walaupun hakikat nya aku bertepuk sebelah tangan...Kim Seok jin...jangan sedih tau...jangan nangis nangis....nanti tak hensem hahahaha.
Oklah...sampai sini jelah...anyeong bye....aku doakan kau bahagia dengan hidup kau.....Kim Seok jin... saranghae"Air mata milik ku jatuh berderai...tak sangka selama ni aku dah sia siakan orang yang betul betul cintakan aku...
Aku....aku menyesal...
Yasuel....mianhae dear...
Sekarang aku dah tak ada siapa siapa dah...ji hyun ...perempuan tu curang belakang aku...
Dia menjalankan hubungan dengan kang Daniel tanpa pengetahuan ku ...aku menyesal percaya kan dia...
Dadaku berasa sesak disebabkan tangisan ku yang tidak berhenti daripada tadi...
Kenapa mesti semua orang tinggalkan aku....
Hoseok...tinggalkan....aku
Ji hyun curang belakang aku...
And then yasuel pula...tinggalkan aku buat selama-lamanya...
Ya Tuhan...sakitnya apa yang aku rasa..."Mianhae dear...sebab lambat perasan perasaan kau...mianhae...jinjja mianhae"
"It's to late jin,i am sorry dear"
Bisikan tuu seperti berada dekat dengan telingaku...
Ya aku dah terlambat...aku dah sia siakan semuanya demi perempuan yang bernama ji hyun merangkap perempuan yang telah mengkhianati aku dan curang belakang aku...
Haha bodohnya kau Seok jin...
Park yasuel...mianhae..
The end...
Weh....tolonglah bagi pendapat....korang tentang ff ni..
Ya Tuhan hambar kan...ending dia..? 😖😂
Sorry...weh🔥😍😖😂
Bye..
YOU ARE READING
"IT'S TO LATE" ✔.KSJ.✔
Fanfic"kau terlalu buta jin sehingga kau tak nampak selama ni aku cintakan kau" "It's to late jin ,I 'm sorry dear" "Mianhae" ok guys...sila spam comment anda...